vad är det för något?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • david87
    • June 2005
    • 710

vad är det för något?

i mitt lilla akvarium så har jag små pluttar som simmar omkring på max 1 mm stora, vad är det?
  • hfh75
    • April 2005
    • 595

Ursprungligen postat av david87
    i mitt lilla akvarium så har jag små pluttar som simmar omkring på max 1 mm stora, vad är det?
    Vad har du för övriga invånare i karet?
    /Fredrik

-En tanke tänkt i trygghet vid upprepade tillfällen har en tendens att bli verklighet.

Kommentar

• Lenmar
      • February 2004
      • 6154

Har också sådana där små... Vita små puttiga saker som lever i sanden och gör ett ärevarv då och då . Mina fiskar äter upp dem om de ser dem... Jag tror att Azur har koll på detta. Har läst om det i en gammal, gammal tråd. Inget farligt i alla fall. Jag skulle ju kunna säga till dig att gör aen sökning på gamla trådar men vet inte vad jag skulle tipsa om för sökord.... maskar kanske??
      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

Kommentar

• hfh75
        • April 2005
        • 595

Ursprungligen postat av Lenmar
        Har också sådana där små... Vita små puttiga saker som lever i sanden och gör ett ärevarv då och då . Mina fiskar äter upp dem om de ser dem... Jag tror att Azur har koll på detta. Har läst om det i en gammal, gammal tråd. Inget farligt i alla fall. Jag skulle ju kunna säga till dig att gör aen sökning på gamla trådar men vet inte vad jag skulle tipsa om för sökord.... maskar kanske??
        Okej Lenmar, inget ämne jag på direkten känner igen men jag får också göra en sökning i gamla trådar då.... Man hinner ju inte läsa allt även om man försöker..
        /Fredrik

-En tanke tänkt i trygghet vid upprepade tillfällen har en tendens att bli verklighet.

Kommentar

• hfh75
          • April 2005
          • 595

Ursprungligen postat av Lenmar
          Tror du man kan söka på "pluttar"...
          /Fredrik

Kommentar

• cerul
            • February 2006
            • 463

Det verkar som om du har fått vattenloppor.
            Det är gottis för fiskarna.
            Fördelen med att vara klok är att
            man kan spela dum Motsatsen är betydligt svårare

Kommentar

• david87
              • June 2005
              • 710

jag har haft platy yngel i akvariet och dom har inte ätit upp dom, ska snart stoppa ner en hona för hon föder snart.
              bra att det inte var något farligt.
              Tack för svaren.

Kommentar

Arbetssätt...