i mitt lilla akvarium så har jag små pluttar som simmar omkring på max 1 mm stora, vad är det?
vad är det för något?
Kollaps
X
-
Har också sådana där små... Vita små puttiga saker som lever i sanden och gör ett ärevarv då och då. Mina fiskar äter upp dem om de ser dem... Jag tror att Azur har koll på detta. Har läst om det i en gammal, gammal tråd. Inget farligt i alla fall. Jag skulle ju kunna säga till dig att gör aen sökning på gamla trådar men vet inte vad jag skulle tipsa om för sökord.... maskar kanske??
Goa hälsningar, MariaMin hemsida
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarHar också sådana där små... Vita små puttiga saker som lever i sanden och gör ett ärevarv då och då. Mina fiskar äter upp dem om de ser dem... Jag tror att Azur har koll på detta. Har läst om det i en gammal, gammal tråd. Inget farligt i alla fall. Jag skulle ju kunna säga till dig att gör aen sökning på gamla trådar men vet inte vad jag skulle tipsa om för sökord.... maskar kanske??
. Man hinner ju inte läsa allt även om man försöker..
/Fredrik
-En tanke tänkt i trygghet vid upprepade tillfällen har en tendens att bli verklighet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarHar också sådana där små... Vita små puttiga saker som lever i sanden och gör ett ärevarv då och då. Mina fiskar äter upp dem om de ser dem... Jag tror att Azur har koll på detta. Har läst om det i en gammal, gammal tråd. Inget farligt i alla fall. Jag skulle ju kunna säga till dig att gör aen sökning på gamla trådar men vet inte vad jag skulle tipsa om för sökord.... maskar kanske??
/Fredrik
-En tanke tänkt i trygghet vid upprepade tillfällen har en tendens att bli verklighet.Kommentar
Kommentar