Jag "spontanköpte" en julklapp när jag var nere åt halmstadshållet och knallade in på Jula. Det var en sådan här http://www.jula.se/Butik/docs/produk...dept_id=SE-666 (kostade f.ö. 399:-) just för att den tål a 265kg per hyllplan. Tanken var/är att plocka in ett 2-3 96liters kar men nu är det ju spånplattor som hyllplan...
Någon som har en bra tanke om hur man fixar så de inte suger åt sig varenda vattendroppe och i slutändan dumpar mina kar på golvet? Är det lack som gäller eller skall man gå på linolja eller skall man helt enkelt kolla efter hyllplan i annat material (då faller dock tanken på en budgetvariant av aqua-hylla och det kanske är lika bra att köpa en aluställning)?
/J *som är uppe för sent
Natti*
Någon som har en bra tanke om hur man fixar så de inte suger åt sig varenda vattendroppe och i slutändan dumpar mina kar på golvet? Är det lack som gäller eller skall man gå på linolja eller skall man helt enkelt kolla efter hyllplan i annat material (då faller dock tanken på en budgetvariant av aqua-hylla och det kanske är lika bra att köpa en aluställning)?
/J *som är uppe för sent

Kommentar