Lever Hjortgatan?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • arathorn
    • January 2004
    • 2

Lever Hjortgatan?

Hej
    Lever Hjortgatanszoo eller vad har hänt?
    Beställde för typ 14 dagar sen men inte hört flaskhals förutom bekräftelsen. Har försökt maila och ringa. Nån som vet?
  • Corydoras mad
    • April 2003
    • 1686

<font color="red">Hoppas verkligen att de lever, beställde därifrån igår...</font id="red">
    /Mathias
    The Corydoras freak

Zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=964171

Kommentar

• Quartex
      • November 2003
      • 539

Har tyvärr råkat ut för samma sak. Får inga svar på mina mail. Vet inte vaför han inte svarar förutom att han i ett mail till mig i början av januari berättade om ett dödsfall och en begravning som tagit mycket av hans tid. Man vet ju aldrig. Bäst att fortsätta att skicka mail och jaga honom. Han svarar nog till slut=)

Mvh Jesper
      To boldly go where no fish gone before!

Kommentar

• muppins
        • September 2002
        • 1629

Jag hade också beställt för några veckor sedan och väntade fortfarande på den manuella orderbekräftelsen så att jag skulle kunna betala i förskott. Mailade tre gånger utan resultat.
        Ringde idag och fick då veta att han väntade på en artikel som tagit slut. Eftersom han inte visste när den skulle komma in, så bestämde vi att han skulle skicka det som fanns eftersom jag var i stort behov av bl a växtnäring som tagit slut hemma. Han sa att de hade haft väldigt mycket att göra nu efter jul och det hade också varit problem pga av vädret. Mycket trevlig var han i alla fall och lovade att han skulle skicka mina saker så fort som möjligt.
        Så prova att ring en gång till och se om du kommer fram ( han svarade direkt nu när jag ringde ) så får du säkert ett bra svar.
        Hoppas att det löser sig med din beställning!
        /muppins

Kommentar

• limpus
          • December 2003
          • 288

detta fick jag kanske en förklaring....???Hej!

Detta är ett mejl som kanske ger dig information du redan fått men för att vara på den säkra sidan så skickar vi ut de till alla som har en order som skulle skickats denna vecka. Vi har ringt och mejlat till de allra flesta men någon kan ha slunkit förbi så därför gör vi så här med ett ”massmejl”.

Denna vecka har ytterst få växtorder kunnat skickats pga kylan, vi har – 10 som max för när vi skickar växter. Blir de kallare än så är våran samlade erfarenhet från några år att de inte fungerar oavsett hur väl vi försöker packa växterna.

Tyvärr innebär ju detta att du får vänta tills nästa vecka på din order men betänk hur tråkigt de hade varit att få ett paket med frusna växter.

SMHI har lovat mildare väder till helgen så vår förhoppning är att de ska gå att skicka växter nästa vecka.

Vi hoppas du har förståelse för att vädrets makter inte är något vi kan styra över.

När din order är p G att skickas i början av nästa vecka så återkommer vi med ett nytt mejl som innehåller ditt kollid som du behöver för att kunna söka paketet.

Med vänliga Hälsningar

Hjortgatans Zoo

Kommentar

• imported_n/a
            • March 2003
            • 320

Jag har då fått mina saker o dom "lever"!
            M-L

Kommentar

• arathorn
              • January 2004
              • 2

Ok, jag får väl ge mig till tåls... man märker ju inte så mycket av kylan här nere i Skåneland...
              Tack iallafall, nu vet jag ju att det förmodligen är på gång iallafall...

Kommentar

• klara
                • September 2002
                • 1112

Ja det har ju varit svinkallt ett tag, inte lyckat att skicka växter då inte. Jag har fått mitt paket och är jättenöjd som vanligt... HZ lever i högsta grad.
                /Klara
                ------------------------
                Min hemsida
                Min zoon

Kommentar

Arbetssätt...