Hornbach vs Arken Zoo

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawijanne
    • October 2006
    • 504

Vi är bortskämda med affärer runt Göteborg, jag kan rekommendera 4 st.
    Jag tar dom i bokstavsordning.
    ciklidleken i lerum, herkules zoo på hisingen, nols ciklidhobby i Nol och trop i munkebäck.
    Alla dom fyra tycker jag om, ett par av dom är dyrare, och andra sidan så kan dom plocka fam det mesta och dom är grymt kunniga på fiskar.Ett par andra utav dom är också kunniga på fiskar plus att dom är billigare, men ibland tror jag inte riktigt att dom vet vad dom säljer, där kan man göra riktiga klipp.
    Men dessa fyra affärerna kompletterar varann väldigt bra, så jag förstår att folk från hela norden åker till Göteborg bara för att köpa fiskJanne

malawi.forum24.se

Kommentar

• Kapten Zoom
      • January 2011
      • 814

Man skulle kunna säga att Göteborg är Europas fiskcentrum?
      Akvaristens bästa vän: En hink och en trasa!

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Administrator

• December 2001
        • 48148

Ursprungligen postat av Kapten Zoom
        Man skulle kunna säga att Göteborg är Europas fiskcentrum?
        Nja, då är man nog bra enögd
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Redlinefoto
          • June 2011
          • 104

Hornbach är väll bra, dom har dock inte så mycket "roliga" fiskar enligt mig... handlar enbart på Trop är där 1-2ggr i veckan :P
          Sen finns ju scalarens zoo i Alingsås, dom har ju en del och det är ju hyffsat nära GBG.
          Ligger ju något på backaplan med, dom har ganska mycket nu blev förvånad sist jag var där.
          375L, 250L, 250L, 130L, 54L, 15L.
          Öronål, Blackghost, Kulfisk:Fig8, Fahaka, Dvärg kulfisk, Gibbiceps, Zebraciklid, Malawi, Väderål, siamesisk algätare, guld gädda, Regnbågshaj, Hajmal, banjomal, Kinesisk algätare, Alligator gar, Krabbor, Ormhuvudfisk.

Kommentar

• Charliena
            • September 2011
            • 300

Åh, Trop ligger ju bara runt hörnet! Jag bor ju för tusan i Munkebäck, hur kunde jag missa den? Hmm, nu behöver jag fundera ut vad jag behöver.

Kommentar

Arbetssätt...