Kjells akvarier

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Kommer du ha filter bakom roten? Hur ser den planen ut?
    Nej - bakom roten kommer jag inte att komma åt. Filtren får bli i stenmoduler.

Lämna en kommentar:

• admin
    svarade
    Kommer du ha filter bakom roten? Hur ser den planen ut?

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av Mamma Mia
    Har du gjort en avgjutning av ett riktigt träd eller...?
    Ett riktigt träd - ja
    har du - nej, knappast

Lämna en kommentar:

• Mamma Mia
    svarade
    Har du gjort en avgjutning av ett riktigt träd eller...?

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Kors i jösse namn!!! Vilken rot alltså!
    Det kommer att bli så mäktigt. Det skall bli oerhört spännande att se helheten i karet senare!

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Nej storsäljare lär den nog inte bli för den är bara tillverkad i ett exemplar

Lämna en kommentar:

• Piscator
    svarade
    Kors, det var en kraftig rot! Mitt 310-liters ryms ju nästan i den! Den är "jättehäftig", men lär väl knappast bli någon storsäljare med tanke på storleken..

Lämna en kommentar:

• Glenn
    svarade
    Den ser riktigt bra ut Kjell! Önskar att man själv kunde ha ett sådant stort kar hemma

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av RobinJ
    intressant, är det bara (eller bara o bara :P) ett träd eller är det typ "stenar", "jord" och sånt mellan "rötterna" på trädet. Lycka till =)
    Har nu varit och hämtat roten/trädet och det var faktiskt himla stort så jag får tänka om vad gäller de stenar jag på prov hade hängt in i akvariet.
    Rotstocken är fakstikt lika bred som akvariet är långt (ca. 270 cm) och den kommer att gå ända från bak- till framrutan i akvariet (ca 130 cm).
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av felix_ragnar
    När kommer den nya boken ut? Börjar redan nu vänta ivrigt på en ytterligare bok till boksamlingen med akvarieböcker
    vet ej när den är klar - sannolikt i slutet av januari

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av jarecki68
    3000 liter visa har det bra .
    Jag skulle ge jätte mycket för att kunna ha ett sådant litet prydnad i mitt hem.
    Måste kostnaden, menar el ,vatten för en sådant vara ganska högt eller?
    i allafal grymt balja även om den är inte färdigt en
    måste bara fråga dom rötter som du beställde är dom vanliga akvarie rötter eller nån sort plast typ BTN ???
    Rötterna var red moor och jag har fått dom men tyckte att dom var så exceptionellt snygga så det vete sjutton om jag kommer att använda dom.

Jodå - det kommer säkert att kosta en del - men det är ju min hobby och jag spelar inte moderatbandy eller andra dumheter utan lägger istället pengarna på denna hobby.

Lämna en kommentar:

• felix_ragnar
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Titeln på boken är Back to Nature guide om L-plecos.

Nej det är inte en hel bakgrund - det är ett "helt" träd med rötter
    När kommer den nya boken ut? Börjar redan nu vänta ivrigt på en ytterligare bok till boksamlingen med akvarieböcker

Lämna en kommentar:

• jarecki68
    svarade
    3000 liter visa har det bra .
    Jag skulle ge jätte mycket för att kunna ha ett sådant litet prydnad i mitt hem.
    Måste kostnaden, menar el ,vatten för en sådant vara ganska högt eller?
    i allafal grymt balja även om den är inte färdigt en
    måste bara fråga dom rötter som du beställde är dom vanliga akvarie rötter eller nån sort plast typ BTN ???
    Senast redigerad av jarecki68; 20 August 2007, 11:34.

Lämna en kommentar:

• RobinJ
    svarade
    intressant, är det bara (eller bara o bara :P) ett träd eller är det typ "stenar", "jord" och sånt mellan "rötterna" på trädet. Lycka till =)

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av durgnas
    Förstår inte hur du klarar av att se det stå halvklart. Måste vara lite jobbigt att inte ha tid. Om jag hade ett liknande projekt så hade jag inte kunnat vänta...
    Har man hållit på så länge som jag så har man lärt sig att allt blir bättre om man låter det ta sin tid

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...