Kjell vart handlar du dina fiskar? Jonsered ligger väll inte alltför långt från GBG om jag inte minns fel?
Har haft lite problem med att hitta en bra affär i GBG då det gäller växter. Några förslag någon? Vilken affär är enligt er den bästa i GBG?
Mvh Daniel
Ciklidhuset i Lerum tycker jag é skitbra.
ligger på vägen mellan Jonsered & Lerum, precis vid Aspen pendeltågstation.
Flåt, missade att det va växter du va ute efter, men fiskar tycker jag han é bra på, han verkar duktig, i och med att han har det som en hobby, bara öppet Onsdag & Fredagkvällar, samt lördag & Söndag. han har båda söt & saltvattensfisk, men mest saltvatten.
Senast redigerad av Black-Dragon; 15 March 2008, 19:09.
Nej jag kommer inte. Det där med auktioner är inte riktigt min "grej".
Visst kan jag tänka mig att gå på en auktion om det är något speciellt jag är ute efter i fiskväg, men jag behöver inga nya fiskar just nu.
Anledningen till att jag ibland ändå går på auktion (åtminstone hemmavid) är mest av sociala skäl - men denna gång verkade inte intresset vara så stort här uppifrån så att vi hade blivit ett rejält gäng som åkt ner och då hade hittat på några andra akvtiviteter.
Jag kommer dock ner till Malmö i samband med Ciklidstämman om nån månad.
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 08 March 2008, 22:52.
Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^
Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?
Jag har inte räknat ut vad det kostade och vill helst inte ha reda på det heller
Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^
Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?
Lämna en kommentar: