Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Projekt: Juwel Rio 180 a.k.a få dottern intresserad av akvarium

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Hoppas det lugnat sig något på jobbet för dig och att karen utvecklas fint!

Kommentera

Väntar fortfarande på bilder på Bruce och gänget, ska faktiskt eventuellt ut och gräva damm i helgen!

Kommentera

Det verkar ha försvunnit endel även från trådarna, men de fylls väl på snart igen.

själv har jag lyckats tappat bort scalarer, hade 5 kvar, plötsligt hade jag bara 4. Inget spår efter hen alls… och i morse hittade jag en på golvet-död. Hade ingen aning om att de kan hoppa så. Urtrist! Har inte alls nån lust att köpa nya Nanay. Funderar faktiskt på ( kan inte ens förstå att jag nu kommer skriva detta) att köpa några färgglada billigare scalarer istället. De 3 kvarvarande får såklart gå kvar. Men det kanske blir påfyllning av lite mosaiker.
        Återfallsakvarist.

Kommentera

Ursprungligen postat av ampe Visa inlägg
          Det verkar ha försvunnit endel även från trådarna, men de fylls väl på snart igen.
          Tyvärr verkar det inte som om de foruminlägg som försvann vid kraschen verkar kunna återskapas.

Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentera

Trist med den hoppande Scalaren. Vad är det som gör att du inte vill köpa en ny av samma sort? Jag har aldrig haft Nanay själv men tycker de ser fina ut.

Kommentera

Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
              Trist med den hoppande Scalaren. Vad är det som gör att du inte vill köpa en ny av samma sort? Jag har aldrig haft Nanay själv men tycker de ser fina ut.
              Jag vet inte egentligen, känns inte riktigt som om de trivdes, så vet inte ens om jag ska ha scalarer. Vi får se…
              Återfallsakvarist.

Kommentera

Jag förstår. Har du landat i något beslut?

Kommentera

Sparar...
                X