Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Projekt: Juwel Rio 180 a.k.a få dottern intresserad av akvarium

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Köpte ny dator i helgen, (har tidigare bara lagt in bilder och inlägg via telefonen) tänker att det nu blir lättare att få in text och bilder så här kommer ett test med en bild på en av malarna.
    Återfallsakvarist.

Kommentera

Ah, såhär kan man ju lägga in bilder. Här ser vi en av corysarna, hen följde med karet när jag köpte det. Trodde inte hen skulle klara sig, verkar vara blind och var oerhört smal och klen. Men nu börjar jag sakta se lite hull komma så kanske klarar hen sig ändå. Pigg och matglad liten krabat i vilket fall som helst!Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        F629BDE3-9567-4916-A0B2-F51DA51B2F9F.jpeg
Visningar:	56
Storlek:	438.9 kB
ID:     	2424223
      Bifogade filer
      Återfallsakvarist.

Kommentera

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        F0097D9E-01EE-4E47-83A8-D8A247C3113D.jpeg
Visningar:	39
Storlek:	625.5 kB
ID:     	2424249Röjde lite idag. Slängde ut en massa valle från bakgrunden som jag gav bort till en kille som jag var o hämtade nästa invånargäng av, nämligen min favoritcory: panda! Har varit lite skeptiskt till att ha dem i lidot eftersom det håller 26 grader. Men hört på flera håll nu om pandor som går i lite högre temp och som är pigga och glada så jag slog till! Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        A9A3CEFA-E4A6-4CFD-9873-650CC7D1BE4B.jpeg
Visningar:	37
Storlek:	349.5 kB
ID:     	2424250
        Återfallsakvarist.

Kommentera

Pandorna satte igång o leka direkt. Mossa är tydligen bra att lägga rommen i. Synd att det blir sjukt svårt för mig att ta upp den...

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        1E322DCB-64D8-4E93-AA8E-9963D4F6E596.jpeg
Visningar:	23
Storlek:	540.7 kB
ID:     	2424273
          Återfallsakvarist.

Kommentera

Va roligt med pandor och wow va kul att dom leker det första dom gör!! Bara in o leta rom nu

Kommentera

Här försöker man göra sig till o lägga rommen i en yngelkasse. Funkade inte alls denna gång, men däremot så såg jag ett pyttelitet yngel komma simmande vid matning idag. Så det har otroligt nog klarat sig själv däri. Så roligt! Håller tummarna så hårt just nu att det ska klara sig utan att bli mat! Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        F1F6B54B-8EFF-4A33-9E1F-DBD3A40E5F56.jpeg
Visningar:	0
Storlek:	449.5 kB
ID:     	2424302
              Återfallsakvarist.

Kommentera

Skitsvårt att se den lille på bilden, men den finns där!
                Återfallsakvarist.

Kommentera

Sparar...
                X