Announcement

Collapse
No announcement yet.

550 liters Discus - Ett brutet löfte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nando View Post
    Det låter väl bra att allt får puttra på medan du, i lugn och ro, funderar på eventuella nya grejer till hösten!

Själv funderar jag på om jag ska tömma mitt ”storkar” helt, byta sand och göra en mycket renare scape med i princip enbart rötter och grenar samt släppa i ett större gäng Sterbai som får gå där på obestämd tid tills jag, kanske, vågar mig på Discus.
    Låter klokt. Har ett gång Sterbai själv. En trevlig och robust mal som är en de vackrare.
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

Comment

Halloj Thomas! Hoppas att allt är bra och gôtt med dig.
      Vi har ju snackat om det förut, men varför inte testa att försöka fasa ut oxhjärtefödan med hjälp av några olika hemmagjorda mixar - det finns massor av fina grejer att fixa mixar med.
      Jag undrar vad som skulle hända om du gav dina discusar lite levande föda? (Du har ju sett vilket mat-frenzy lite levande foder, de flesta dagar i veckan, genererat hos discusarna jag haft).
      Som sagt, vi har gaggat om dessa ting tidigare och jag vet att du har koll på grejerna!
      Ha en riktigt go' helg, Thomas!
      Last edited by Mats Bryzell; 2022-02-12, 17:37.

Comment

Hej Thomas! Hur är läget med dig, hunden och karen nuförtiden?

Comment

Working...
        X