800L Diskus och småfisk i rummet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Solid
    • August 2007
    • 734

    #31
    Det hann inte bli något frisimmande av fjärilsleken, nu har hannen och den andra honan (den som var hans partner från början) en omgång rom tillsammans.

    Igår åkte jag till Nol för att hitta mig ett gäng pansarmalar till diskusarna. Jag var inne på Sterbai, Julii eller möjligtvis Gold stripe, samt några sorter till - men de var antingen i för litet antal eller för dyra för att köpa nog många av enligt mig. Slutade med att det blev 14 st Corydoras Schwartzi som fick följa med hem (valet stod slutligen mellan de eller C. Metae). Har inte varit så förtjust i de förut men min magkänsla sa att de skulle göra sig bäst. De har redan vunnit mitt hjärta, de är verkligen vackra och känns helt rätt i karet.

    Film från igår kväll (pansarmalarna har bara varit i någon timma här)


    De stimmar sjukligt bra för närvarande, men de sprider nog ut sig mer med tiden gissar jag.

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13131

      #32
      Jädra fin film solid! Ser väldigt harmoniskt ut. Du vet att du kan ta bort kameraskakningarna om du går in på videohanteraren och väljer förbättringar.
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        #33
        Hur går det med dina Diskusar? Saknar dina filmer
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        Arbetssätt...