720 liter Akvastabil

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• ansjo
    svarade
    De finns ännu inte på listan, men finns tydligen att få tag på ändå. Jag har redan en hemma, och kompisar till denna vore önskvärt.

Lämna en kommentar:

• Nanoräkan
    svarade
    Geayi är riktigt fina fiskar. Hoppas verkligen att du får tag på några! De kom väll på listan nu i dagarna så förhoppningsvis bör de väll finnas kvar några

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Nu gäller det att hålla tummarna. 4 st Guianacara geayi är beställda från Glaser via Kent i Nol, och nu hoppas jag att man står högt på kölistan samt att dessa kommer till Sverige.

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    720 liter Akvastabil

Och igår när jag kom hem från jobbet så var de som vanligt igen...

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    720 liter Akvastabil

Så är det nog...

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Får nog ordnas när man kommer till.
    Du har väldigt svårt att komma till ibland - i alla fall när det gäller foton i din tråd .

//Inger

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Får nog ordnas när man kommer till.

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Bilder önskas på dessa vackra i lekdräkt!.

//Inger

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Det var en dommer en...

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Gott att höra herrn behövde kanske lite tid på sig innan han fattade hinten från honan

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Nu håller jag tummarna att det börjar hända något i karet. I går satte mina båda större Laetecaror igång att busa med varandra, och båda fick lekfärg denna gången. Tidigare är det bara en konstaterad hona som lagt rom för sig själv, därav mitt inköp av två lite mindre individer som kom för nästan två veckor sedan.
    Nu verkar det ändå vara en trögfattad herre den andra, och kanske han fattat galoppen numera...

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ah, kul att glutta in här här lite då och då - och få se lite sköna bilder! Väldigt snyggt, bra och tjusigt på alla sätt, Anders!
    Det skall ju bli fantastiskt spännande att få kolla in Altum-scalarerna senare!

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Så bra att de nya har färgat ut och förhoppningsvis är det minst en hanne

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Jag gillar...allt . Kan du dela med dig av "trixet att kunna fota guppy/endlers" i så pass bra skärpa som du har fått till. Mina är inte stilla en sekund.

//Inger
    Körde faktiskt med autoläge och kamerablixten.

Ursprungligen postat av Bluewing
    Min verkliga favorit är verkligen 720 förutom dig själv som person, Anders Riktigt snyggt! (karet alltså) Apropå det där med snyggt, är du alltjämt chipsfri?
    Nja, lite grillchips mellanåt får det allt bli....

Ursprungligen postat av PiaJo
    Mycket fina bilder, Anders

svärdbärar-svärdet var redigt långt och scalaren är mycket snygg är det de nya laetacarorna?
    Ja, den hannen börjar bli tjusig nu. Och ävej ja på fråga två, det är de små Laetacarorna som numera har samma färger som sina större antagonister!

Lämna en kommentar:

• Knax
    svarade
    Sv: 720 liter Akvastabil

Jippi! Och vilka läckra bilder! Den sista, corydorasen, ser misstänkt mycket ut som en melanistius... Är det?

720-karet är ruskigt snyggt. Jag har sådan lust att göra om mitt 525, till något i den stilen.

Med stor beundran,

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...