Geayi är riktigt fina fiskar. Hoppas verkligen att du får tag på några! De kom väll på listan nu i dagarna så förhoppningsvis bör de väll finnas kvar några
Nu gäller det att hålla tummarna. 4 st Guianacara geayi är beställda från Glaser via Kent i Nol, och nu hoppas jag att man står högt på kölistan samt att dessa kommer till Sverige.
Nu håller jag tummarna att det börjar hända något i karet. I går satte mina båda större Laetecaror igång att busa med varandra, och båda fick lekfärg denna gången. Tidigare är det bara en konstaterad hona som lagt rom för sig själv, därav mitt inköp av två lite mindre individer som kom för nästan två veckor sedan.
Nu verkar det ändå vara en trögfattad herre den andra, och kanske han fattat galoppen numera...
Ah, kul att glutta in här här lite då och då - och få se lite sköna bilder! Väldigt snyggt, bra och tjusigt på alla sätt, Anders!
Det skall ju bli fantastiskt spännande att få kolla in Altum-scalarerna senare!
Jag gillar...allt . Kan du dela med dig av "trixet att kunna fota guppy/endlers" i så pass bra skärpa som du har fått till. Mina är inte stilla en sekund.
//Inger
Körde faktiskt med autoläge och kamerablixten.
Ursprungligen postat av Bluewing
Min verkliga favorit är verkligen 720 förutom dig själv som person, Anders Riktigt snyggt! (karet alltså) Apropå det där med snyggt, är du alltjämt chipsfri?
Nja, lite grillchips mellanåt får det allt bli....
Ursprungligen postat av PiaJo
Mycket fina bilder, Anders
svärdbärar-svärdet var redigt långt och scalaren är mycket snygg är det de nya laetacarorna?
Ja, den hannen börjar bli tjusig nu. Och ävej ja på fråga två, det är de små Laetacarorna som numera har samma färger som sina större antagonister!
Lämna en kommentar: