147L snäcklekare som blev sydamerikabiotop
Kollaps
X
-
Kul att kolla på och natti, natti på dig ocksåAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.Kommentar
-
Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.Kommentar
-
Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.! Upplägget är bra genomströmmning utan stark vattenrörelse med massiv filtrering och varannan veckas vattenbyten på 30%, ganska givmild på maten eftersom jag inte göder.
Viva Leo BuscagliaKommentar
-
-
Jag avundas din rena framruta
Jag tycker att det spelar ingen roll hur mycket jag gnor med skrapa och rakblad så nog fan finns det en massa små algpluttar kvar ändå!
Fin film som vanligtKommentar
-
Jag skärmar av ljuset så det inte träffar rutan direkt och får minimal algtillväxt på glaset. Sen fläskar jag aldrig på men ljus i mina kar och det gör väl sitt också
-
-
-
Va kul att du diggar det MatsJag är också väldigt förtjust i det här karet, gillar ju kubformen grymt mycket för den är så tacksam och rolig att inreda i! Tänk när du sätter igång med din kub som är 20ggr så stor, då kommer det nog många WOW satan va läckert, både från dig och alla oss här på zoopet
-
Va kul att du diggar det MatsJag är också väldigt förtjust i det här karet, gillar ju kubformen grymt mycket för den är så tacksam och rolig att inreda i! Tänk när du sätter igång med din kub som är 20ggr så stor, då kommer det nog många WOW satan va läckert, både från dig och alla oss här på zoopet
Jag har redan sagt "wow" idag när jag satt i karet och gjorde den sista spackelslipningen, typ; "wow, hur jävla mycket yta är det egentligen, jag blir ju aldrig klar..."Kommentar
-
Kommentar
Kommentar