Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps

X
- 

Kommentar
 - 

"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker
.Kommentar
 - 

Japp, den här filmen har man sett några gånger. Det är verkligen ett snyggt kar. Det ser ut som att karet är ganska djupt.
Det där går att "härma" enkelt - det gäller bara att ha lite utrymme i baljan!

Kommentar
 - 

Ja, det verkar vara en kub - å utrymme har jag juJapp, den här filmen har man sett några gånger. Det är verkligen ett snyggt kar. Det ser ut som att karet är ganska djupt.
Det där går att "härma" enkelt - det gäller bara att ha lite utrymme i baljan!

http://www.youtube.com/watch?v=WePH5XHp4NM
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker
.Kommentar
 - 

Wow! Vilka fina skalarer! Nästan så man blir sugen på lite vildform... Vi har bara 2 st marmorerade kvar, som inte alls kommer överens... De här var vackra, och vilka bra bilder!// Mats, a.k.a. Knax
"All's well that ends." - UnknownKommentar
 - 

"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker
.Kommentar
 - 

Få trådar jag läser numera, men detta är helt klart en av dem

Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
 - 

Lite uppdatering så här i slutet av veckan.
Mina sex nya kurvciklider, gillar jag väldigt mycket. Dom är inte det minsta skygga, ett par har bildats - kul är det, för dom ser bara varandra
.
En annan kurvis, har fattat tycke för en av bolivianerna - hmm, kanske inte så bra, men jag lägger mig inte i
.
Några bilder på hona/hane kurvciklid, några bilder också på deras släkting L. dorsigera, som jag gillar lika mycket
.

.Kommentar
 - 

.Kommentar

Kommentar