Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollaps
X
-
-
. Bäst Anders hämtar karet snart, innan det blir kattungar där i stället för fiskar
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Anders - och kanske även Inger, nu när vi är inne på lite afrika - skulle inte N. transvestitus vara lockande? Jag blir sugen på dessa igen, titt som tätt.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dom är ganska lika de här; N. parilus/nudiceps.
Kommentar
-
Tack för den filmen. Även småbebbarna vet var dom har sin grotta, gulligt tycker jag
.
Längtar tills karet är igång!
Jag håller på med grussköljning...boring! Hur sjutton ska du bära dig åt, när du har hunnit dit - använda bassäng, eller?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Möjligtvis "sorterar" jag det grusimojs jag hämtar från stranden - men bara för att kolla om det finns något olämpligt som skall väck.
Kommentar
-
Haha!Du e' la för go' Inger!
Två sköna "Okey"-svar idag.
Det har blivit så genom åren att jag mer eller mindre struntar i att tvätta det substrat som skall i karet/en - det fixar till sig av sig självt efter ett tag och vattnet blir alltid kristallklart. Om det är ett litet kar och det bara skall i någon halv spann grus i baljan, så kan jag kanske virvla runt i spannen lite för att ta bort det värsta - men när det gäller större kvantiteter så skipar jag sköljningen och bara öser i det.
Kommentar
Kommentar