Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollaps
X
-
Det finns fler som gärna hänger här även om man inte kan tillföra en molekyl apistogrammakunskapKommentar
-
Jag vet det Johnny
Nu har jag fotat bara för din skull, kan säga, att få med dessa på bild är bara det en stor konst. Dom är inte stilla en sekund, är nog dom mest svårfotade fiskar som jag har haft. För att apisarna ska få i sig någon mat över huvud taget, så får jag ta en lång pincett och pula ner maten bland rötterna, men dom trivs utmärkt tillsammans
.
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Otroligt gracila och vackra fiskar du har, Inger.Blir mycket motiverad att äga sådana!
Ja när det gäller regnbågar är det väl en bedrift att få fodret sjunka i 10 cm i vattnet oavsett mängdDe nya, beter de sig annorlunda än dina andra regnbågar?
Kommentar
-
Jag kollar också tråden varje dag, ville liksom bara säga det!
Jättefina bilder, du är en toppenfotograf, Inger!
Kommentar
-
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kommentar
-
Jag vet det Johnny
Nu har jag fotat bara för din skull, kan säga, att få med dessa på bild är bara det en stor konst. Dom är inte stilla en sekund, är nog dom mest svårfotade fiskar som jag har haft. För att apisarna ska få i sig någon mat över huvud taget, så får jag ta en lång pincett och pula ner maten bland rötterna, men dom trivs utmärkt tillsammans
.
Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
.
Anders; det går inte att tröttna, när man som jag och flera med mig bor där vi bor - i norrland alltså. Det är smällar vi får ta...tyvärr.
Tommy, tack för att du gillar bilderna, trots att dom inte är några höjdare precis.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Nu överdriver du allt lite Johnny - fast kan erkänna att dessa vackra regnbågar ger ett stort ha-begär. Fast mellan dig och mig, så verkar väldigt få att gilla dom.
Anders; det går inte att tröttna, när man som jag och flera med mig bor där vi bor - i norrland alltså. Det är smällar vi får ta...tyvärr.
Tommy, tack för att du gillar bilderna, trots att dom inte är några höjdare precis.
//IngerProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
Kommentar