Du det där, Inger, det var allt redigt vackra regnbågar. Otroligt fina. Tycker jag anar en riktigt rejält stolt matte som skriver. Vilken fin samling du börjar utveckla nu. Du är en av Zoopets inspiratörer när det gäller regnbågar med dina satsningar. Bra bilder också
Japp Johnny, jag får mer och mer "vill ha merkänsla", men nu är det köpstopp i detta kar. Tänk dig ett inte så högt kar som är 2m långt med färggranna regnbågar . Fattar inte, att Juwel har ökat måtten på höjden i stället för på längden på Rio 300.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Du är en bra fotograf Inger, lär dig att ta lite komplimanger :P
Man kan hitta fel i princip vilket foto som helst..
flygrc han före mig, men fina bilder Inger!
Helt rätt Dopply, av någon konstig anledning så har jag jäkligt svårt att ta till mig komplimanger. Förmodligen något som hänt i min barndom eller nåt sånt .
Men självklart så blir jag stolt å glad när någon gillar mina foton . Fast dessa fiskar är så tacksamma att fota, så vem som helst utan någon speciell fotokunskap, lyckas säkert att fånga dessa snyggingar på bild .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Helt rätt Dopply, av någon konstig anledning så har jag jäkligt svårt att ta till mig komplimanger. Förmodligen något som hänt i min barndom eller nåt sånt .
Men självklart så blir jag stolt å glad när någon gillar mina foton . Fast dessa fiskar är så tacksamma att fota, så vem som helst utan någon speciell fotokunskap, lyckas säkert att fånga dessa snyggingar på bild .
//Inger
Så man kan alltså säga att de i stort sett fotar sig själva m.a.o.?
Kommentera