Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Hejdå mitt älskade å hatade Trollkar, som just nu är på väg norrut mot Umeå - känns väldig vemodigt just nu
    Bifogade filer
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Trist. Skaffar du ett likvärdigt igen?
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

Kommentera

Ursprungligen postat av Bluewing Visa inlägg
        Trist. Skaffar du ett likvärdigt igen?
        Nej.

//Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ok. Vad har du för storlekar nu?
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
            Nej.

//Inger
            Kanske ett nanokar?
            /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Johnny; 220, 180 och 125 - dalar sakta neråt i storlek .

Anders; Jag har ju haft tre nanokar i några månader och var väldigt seriös, men jag hittade liksom ingen "samhörighet" mellan räkor och Inger...tyvärr

//Inger

Kommentera

Så trådens titel har blivit aktuell igen
                Juwel Lido 120

Kommentera

[QUOTE=Bluewing;1702983]Så trådens titel har blivit aktuell igen [/QUOTE

Jag har ingenting planerat just nu - känns lite sådär deppidepp.

//Inger

Kommentera

Förstår faktiskt. Du ville ju inte sluta med Diskus. Du snarare tvingades. Så jag känner verkligen med dig. Men du kommer ju att hitta nya vägar Inger
                    Juwel Lido 120

Kommentera

Nej nej nej Inger... Man kan inte bromsa i en uppförsbacke! Upp med humöret... Bit ihop... Skaffa ett större kar! Gnistan kommer tillbaka igen... Tro mig!

Kommentera

Ni är goa Johnny och Helene & Andreas, kanske det blir ett nytt kar...

//Inger

Kommentera

Jag röstar på malar, man blir alltid glad av malar.
                          /Helena,
                          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

Kommentera

Klart det blir!

Kommentera

Klart du ska ha ett större kar (utan troll i )!
                              Jag röstar på ett större gäng Corydoras, dom blir man också glad av att se .
                              Eller ska du snegla åt Asien eller Afrika Inger ?
                              /Helene

180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.

Kommentera

Hahaha... Ska vi rösta för fisk i Ingers kar? Isåfall röstar jag för en jätteburk och rovfisk!

Kommentera

Sparar...
                                X