Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
    Kul, att ni är med. Sitter med lite "gott i glaset" - ingen TV på i kväll, utan sitter och tittar in i ett skumt discuskar. Släppte ner mat åt corysarna, å vips så var dom platta där och käkade - ett gott tecken.

//Ingen
    Jaaa... vilken feeling - gott i glaset, som du säger, och dumburken avstängd - tittandes in i ett mörkt kar... Ja, du gör helt rätt nu Inger (och som Roger säger - det kan verka helt bananas för den bättre hälften - men vad gör det?), bara njut. Att de platta rackarna äter är ett gott tecken. All lycka nu!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
      Jaaa... vilken feeling - gott i glaset, som du säger, och dumburken avstängd - tittandes in i ett mörkt kar... Ja, du gör helt rätt nu Inger (och som Roger säger - det kan verka helt bananas för den bättre hälften - men vad gör det?), bara njut. Att de platta rackarna äter är ett gott tecken. All lycka nu!
      Äkta hälften är nattad efter alla mil - så han ser inte mitt knäppa beteende.

//Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
        Äkta hälften är nattad efter alla mil - så han ser inte mitt knäppa beteende.

//Inger
        Min sitter på övervåningen och kollar nåt TV-program - jag sitter i källaren framför 50-kuben och drömmer om större storlek (som man alltid gjort...), har spotify på random och dricker ett gott glas vin!
        Sicken jävla go' onsdag - speciellt när resten av veckan är friiiiiiii... och på måndag börjar altanbygget...

Kommentera

Grattis till de nya fiskarna. Blir nästan lite sotis
          Har inte alltid rätt, men fel ibland

Kommentera

Ursprungligen postat av Fanbyalperna Visa inlägg
            Grattis till de nya fiskarna. Blir nästan lite sotis
            Tack, ge dom en chans till du med.

//Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Grattis Inger! Häftigt att du satsade igen. Jag är så nyfiken hur dina Discus ser ut. Längtar efter bilderna.
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

Kommentera

[QUOTE=Bluewing;1652031]Grattis Inger! Häftigt att du satsade igen. Jag är så nyfiken hur dina Discus ser ut. Längtar efter bilderna.[/QU

Bilder släpps lite senare idag Bluewing, jag ska städa först, huset alltså - inte karen.

Några (dåliga) bilder på morgonfight mellan opalhannarna - här har dom bitit fast sig i varandra.
                Bifogade filer

Kommentera

Snygga opaler, och det ska bli kul att se dina diskus.
                  /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Ursprungligen postat av ansjo Visa inlägg
                    Snygga opaler, och det ska bli kul att se dina diskus.
                    Ja, visst är dom fina.

//Inger

Kommentera

Så mäktigt.
                      Bifogade filer

Kommentera

...två till, bjussar på speglingarna.
                        Bifogade filer

Kommentera

Riktigt snygga discusar!

Kommentera

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Supersnygga! Jörgen som har fiskat till dig? Har han gjort bra

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
                            Discus for life

Kommentera

Grymt härligt att se, Inger! Supertoppen!

Kommentera

Kul att ni gillar dom. Jag tycker också, att dom är supertoppen.

//Inger

Kommentera

Sparar...
                                X