Kul, att ni är med. Sitter med lite "gott i glaset" - ingen TV på i kväll, utan sitter och tittar in i ett skumt discuskar. Släppte ner mat åt corysarna, å vips så var dom platta där och käkade - ett gott tecken.
//Ingen
Jaaa... vilken feeling - gott i glaset, som du säger, och dumburken avstängd - tittandes in i ett mörkt kar... Ja, du gör helt rätt nu Inger (och som Roger säger - det kan verka helt bananas för den bättre hälften - men vad gör det?), bara njut. Att de platta rackarna äter är ett gott tecken. All lycka nu!
Jaaa... vilken feeling - gott i glaset, som du säger, och dumburken avstängd - tittandes in i ett mörkt kar... Ja, du gör helt rätt nu Inger (och som Roger säger - det kan verka helt bananas för den bättre hälften - men vad gör det?), bara njut. Att de platta rackarna äter är ett gott tecken. All lycka nu!
Äkta hälften är nattad efter alla mil - så han ser inte mitt knäppa beteende.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Äkta hälften är nattad efter alla mil - så han ser inte mitt knäppa beteende.
//Inger
Min sitter på övervåningen och kollar nåt TV-program - jag sitter i källaren framför 50-kuben och drömmer om större storlek (som man alltid gjort...), har spotify på random och dricker ett gott glas vin!
Sicken jävla go' onsdag - speciellt när resten av veckan är friiiiiiii... och på måndag börjar altanbygget...
Kommentera