Bilder på mitt 390 liters.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • madaluha
    • December 2005
    • 48

    Bilder på mitt 390 liters.

    Törs äntligen skicka in bilder på mitt 390 liters akvarium. Lite glest är det förstås men det har ju bara varit uppstartat i ca. 1 månad.
    Försöker fundera ut hur jag ska lösa växtproblemen. Det är ju en hel vetenskap
    Bifogade filer
    Enda sättet att få tyst på en kvinna är att låta henne prata till punkt.

    (Citat av Claes af Gejierstam, han ska ju säga något klokt han också )
  • macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

    #2
    hej

    det var ett fint akvarium enligt min åsikt...jätte fin mongrove rot i mitten och hoppas det löser sig med ditt växtproblem...
    MVH macke_fisk

    Kommentar

    • Rainbowalker
      • November 2005
      • 367

      #3
      Fint! Ett stenröse vore snyggt att fylla upp med på höger sida...lite tomt där. Det täcker ju även delar av pumpen också..
      Rainbowalker
      "It is nice to be important but it's more important to be nice"

      Kommentar

      • NiXoN
        • December 2003
        • 2068

        #4
        Leta upp några snabbväxande rackare som fyller ut lite, sen är de bara att rensa och forma.

        Kommentar

        • madaluha
          • December 2005
          • 48

          #5
          Ursprungligen postat av NiXoN
          Leta upp några snabbväxande rackare som fyller ut lite, sen är de bara att rensa och forma.
          Jo, jag ska byta ut krukan också. Hoppas att en klasskompis kan bygga någon snygg klippa i keramik åt mig. Ska byga ett eget stenrös när det väl är säsong till att gå ut och plocka stenar. Ekonomiskt och roligast tycker jag att få lite egenplockade stenar i akvariet.
          Har införskaffat PMDD och växterna ser redan finare ut så jag tror att det fylls upp ganska fort men ett par snabbväxare till ska nog kunna införskaffas. De växter jag tänkt skulle dölja pumpen har tyvär tokansats av mina praktbotier . Nåja, det är med dem som med barnen, de är så charmiga att man inte kan vara arg på dem .
          Enda sättet att få tyst på en kvinna är att låta henne prata till punkt.

          (Citat av Claes af Gejierstam, han ska ju säga något klokt han också )

          Kommentar

          Arbetssätt...