Var hittar jag billiga akvarium ca 300- 400 liter runt om göteborg någon som vet någon bra billig affär??
någon som vet??
Kollaps
X
-
Kommentar
-
nja hornbach har ju väldigt lockande priser på helglas men övrigt är herkules billigare på.
45L 189kr
54L 199kr
112L 389kr
är ju inte så j***a dyrt för ett helglas egentligen.
herkules har nog mest ramakvarier om ja inte minns fel.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ravennja hornbach har ju väldigt lockande priser på helglas men övrigt är herkules billigare på.
45L 189kr
54L 199kr
112L 389kr
herkules har nog mest ramakvarier om ja inte minns fel.
missade ni att han ville ha 3-400 l eller?...
sök på blocket, där kan man fynda om man har tur,,,Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
hornbach har upp till 160l väldigt biligt typ 415 kr 400 l blir nog betydligt dyrare jag skulle tippa bara karet 1500 kr men der är väl ijentligen inte så dyrtKommentar
-
Ursprungligen postat av MagicFingersUrsprungligen postat av Ravennja hornbach har ju väldigt lockande priser på helglas men övrigt är herkules billigare på.
45L 189kr
54L 199kr
112L 389kr
herkules har nog mest ramakvarier om ja inte minns fel.
missade ni att han ville ha 3-400 l eller?...
dom har större.Kommentar
-
Nej de missade jag inte, jag tänkte mest på juwel akvarium för jag tycker att dom är grymt mycke snyggare än dom oftast blir när man plockar ihop själv. Det blir inte mycket dyrare heller. Och då tycker jag herkulkes är bäst, hornbach är iofs 3 spänn billigarre på 240, men då stödjer jag hellre en lite mindre affär!Bara döda fiskar simmar med strömmenKommentar
Kommentar