Jag gillar verkligen nyckelhål och dina var riktigt fina. Många tycker nog de är färglösa, men jag kan inte helt se charmen med färgskvättar över hela karet.
Tack... jaa dom är fina och finare och finare blir dom.....dom undra lite vad det var för nya stollar som stimma omkring på botten idag och då blev dom ännu snyggare....
Ser jättefint ut! Är det ett lekpar Nyckelhål du har? Och hur stora är de isåfall? Ser ut att vara omkring 7 cm. Har själv 6 st som jag hoppas ska para ut sig snart. Tycker verkligen om de fiskarna
Älskar Nyckelhål! Har dock råkat ut för ett smärre missöde med mina Nyckelhål, tror det blev skyhöga halter av något ämne de var känsliga för, kom hem från skolan och alla cikliderna (Nyckehål + 2 fjärilar) låg hoppressade på olika gömställen, grönaktiga. Vattenbyte och alla mådde bra igen. Sedan dess har de varit skygga om man klampar fram till akvariet, men kommer fram och kikar efter en liten stund. Har du ett lekpar?
Dom har inte lekt än..men jag hoppas ju på att dom ska göra det. Mina är var lite skygga först men nu är dom framme och villa ha mat mest hela tiden tycker jag.. glupska som attan är dom
Kommentar