Fråga ang. PMDD

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gickan_87
    • November 2003
    • 1873

    #16
    Har du provat med Micro+ ännu? jag har inte haft tid att beställa men dka göra det kommande månad. Tänkte bara hör om du fått nåt resultat

    Kommentar

    • Andrém
      • October 2009
      • 1247

      #17
      Började idag med NutriSi, blev lite fundersam över blandningen dock eftersom pulvret ligger i botten av flaskan när jag hällde i medlet i akvariet, ska man vänta tills det har lösts upp helt (antar det)? Ska bli intressant att se när det blir förändringar, är väldigt förväntansfull av mig när det gäller detta.

      Kommentar

      • Markus1984
        • November 2008
        • 2606

        #18
        Ursprungligen postat av Andrém
        Började idag med NutriSi, blev lite fundersam över blandningen dock eftersom pulvret ligger i botten av flaskan när jag hällde i medlet i akvariet, ska man vänta tills det har lösts upp helt (antar det)? Ska bli intressant att se när det blir förändringar, är väldigt förväntansfull av mig när det gäller detta.
        Skaka flaskan innan du häller i det.
        Medlem i Västerås Akvarieförening www.vaaf.se!

        Kommentar

        • Andrém
          • October 2009
          • 1247

          #19
          Ursprungligen postat av Markus1984
          Skaka flaskan innan du häller i det.
          Gjorde det, men pulvret ramlade i botten så småningom (30sec>1min) men men, vi får se

          Kommentar

          • Nina82
            • January 2008
            • 6610

            #20
            Har för mig att det ska stå ett dygn innan man börjar använda det...
            12L 12L 24L 24L 24L 24L
            38L 54L 54L 63L 450L

            Kommentar

            • Andrém
              • October 2009
              • 1247

              #21
              Ursprungligen postat av Nina82
              Har för mig att det ska stå ett dygn innan man börjar använda det...
              Om det är sant, vad hittade du den informationen? Hittar inget sådant på haack.se/pmdd eller pmdd.se etc.

              För övrigt tror jag nog att jag gjorde fel. Hällde i ALLT pulver i flaskorna, vilket verkar vara något som man inte skulle ha gjort (doh)
              Senast redigerad av Andrém; 30 November 2009, 21:03.

              Kommentar

              Arbetssätt...