Vilken tycker ni är Göteborgs bästa affär på akvarieväxter?
Bästa affären i Gbg på akvarieväxter?
Kollaps
X
-
-
Herkules http://www.herkuleszoo.se/ eller Hornbach har mest och är billigast (enligt mig). Gubbero zoo http://www.gubberozoo.com/ har en del. Zoocenter http://www.zoocenter.se/ på Frölunda torg och Bäckebol har också en del att välja på, där har jag köpt en del.
Mvh /MariaGoa hälsningar, MariaMin hemsida
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Jag har varit runt lite, tropic akvarie import vid munkebäck har lite sjysta växter och Zoo affären vid Coop i bäckebol har fina växter. sen finns det Hornbach och herkules ochså, Herkules har inte så stor variation på växterna bara, det är mes de vanliga och snabbväxande man hittar där. Femman zoo inne i nordstan har också ganska fina växter.Kommentar
-
Ciklidleken i lerum har bra priser på det han har hemma...
man kan "fynda" när han har tagit hem en laddning ... tror dyraste krukan ligger på 45:-
alla affärer jag har varit på har snarlikt utbud.... bara priserna/kvaliteten som skiljer...
udda växter finner du på hisingens zoo, det vid gamla B&W.Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Ursprungligen postat av MagicFingersudda växter finner du på hisingens zoo, det vid gamla B&W."The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice WalkerKommentar
-
ska bara säga att djurens hus (som övrigt suger!!!) har tre krukor för 120:-. speciellt bra när man ska handla dyrgripar som bolbitis och windelöw som kan kosta lika mycket för en kruka... Verkar dock som dom lärt sig nu när jag varit där två ggr irad å handlat alla bolbitis dom hade =), jag tror typ dom ligger på 50:- i inköp!Kommentar
-
Ursprungligen postat av bramsska bara säga att djurens hus (som övrigt suger!!!) har tre krukor för 120:-. speciellt bra när man ska handla dyrgripar som bolbitis och windelöw som kan kosta lika mycket för en kruka... Verkar dock som dom lärt sig nu när jag varit där två ggr irad å handlat alla bolbitis dom hade =), jag tror typ dom ligger på 50:- i inköp!
kommer la fler, dom var där ett par veckor...
har ni inte det på hornbash... iaf. artbeskrivning på den!...Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
-
Ursprungligen postat av MagicFingersUrsprungligen postat av bramsska bara säga att djurens hus (som övrigt suger!!!) har tre krukor för 120:-. speciellt bra när man ska handla dyrgripar som bolbitis och windelöw som kan kosta lika mycket för en kruka... Verkar dock som dom lärt sig nu när jag varit där två ggr irad å handlat alla bolbitis dom hade =), jag tror typ dom ligger på 50:- i inköp!
har ni inte det på hornbash... iaf. artbeskrivning på den!...Kommentar
-
Ursprungligen postat av bramsUrsprungligen postat av MagicFingersUrsprungligen postat av bramsska bara säga att djurens hus (som övrigt suger!!!) har tre krukor för 120:-. speciellt bra när man ska handla dyrgripar som bolbitis och windelöw som kan kosta lika mycket för en kruka... Verkar dock som dom lärt sig nu när jag varit där två ggr irad å handlat alla bolbitis dom hade =), jag tror typ dom ligger på 50:- i inköp!
har ni inte det på hornbash... iaf. artbeskrivning på den!...
var inne idag oxå, men du var upptagen med nått skynke.. åkte till herkules och handlade ist. .. hehe.. skämta bara... men dom hade lite fina växter inne...Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
-
MagicFingers va de du som stog å fingra på en påse stenar ?
eller va de du som stog å titta in i ett av akvarierna med växter ?Kommentar
-
FAN! Kamma er! ni får ju tjenixa när ni kommer in!
Vet inte vad bolbitisen kommer hamna.. tror typ 49:-?Kommentar
-
Ursprungligen postat av RavenMagicFingers va de du som stog å fingra på en påse stenar ?
eller va de du som stog å titta in i ett av akvarierna med växter ?
sprang nog mes och ögglade växterna, kollade om det var fler i varje kruka..
volvoklädd!,,blått blått blått det é jag det...
Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Kommentar