Jag har köpt lite växter som ska användas till en dukning och sedan ska dom ner i akvariet. Jag vill helst inte stoppa ner växterna i akvariet innan eftersom vi har både alger och sniglar i massor. Skulle inte se så snyggt ut med sniglar i vaserna. =(
Nu undrar jag hur länge de håller sig fina i vas? Ska jag ha dom på fönsterbrädan eller under lysröret på diskbänken? Eller kanske någon annanstans. Hur viktigt är det att växterna täcks helt av vatten ända upp till toppen? Jag har glömt av namnet på ena växten, men det andra är en Javaormbunke. Det är iaf ganska långa blad som är spetsiga i toppen. Har för mig att det började på A.
Dom ska användas den 4 juli, sen får dom åka ner i akvariet.
Tacksam för lite råd och tips!
Nu undrar jag hur länge de håller sig fina i vas? Ska jag ha dom på fönsterbrädan eller under lysröret på diskbänken? Eller kanske någon annanstans. Hur viktigt är det att växterna täcks helt av vatten ända upp till toppen? Jag har glömt av namnet på ena växten, men det andra är en Javaormbunke. Det är iaf ganska långa blad som är spetsiga i toppen. Har för mig att det började på A.
Dom ska användas den 4 juli, sen får dom åka ner i akvariet.
Tacksam för lite råd och tips!
Kommentar