Är detta förstoppning?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Webo
    • August 2014
    • 1968

    #16
    När jag kollade i morse så fanns där inga döda fiskar. Så det är ju positivt men jag räknar dock med att det inte är slutet än för de som redan har hårt smittat kommer ju inte att överleva iaf.

    Ska strax iväg på lunch och för att köpa Octozin om det finns på hyllan hos butiken. Hoppas de har det hemma.
    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

    Kommentar

    • Webo
      • August 2014
      • 1968

      #17
      Inga flera dödsfall eller sjuka fiskar som jag kan se iaf.
      Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

      Kommentar

      • simka
        • November 2013
        • 326

        #18
        Skönt! Hoppas det blåst över
        450L Malawi - Pågående projekt
        180L Malawi - Avvecklat
        60L Rasboror & tetror - Avvecklat

        Kommentar

        • Webo
          • August 2014
          • 1968

          #19
          Det verkar så. Inga flera har dött eller ser konstiga ut. Så hoppas det är klart.
          Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

          Kommentar

          Arbetssätt...