Bra leverantör av foder???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr_Sthlm
    • June 2003
    • 9

    Bra leverantör av foder???

    Någon som vet vem som har bra pris på etc big pack fling foder maltabletter osv??
  • åheim
    • April 2006
    • 13131

    #2
    tycker allt foder är otroligt billigt.... en burk granulat för 34kr räcker i 3månader för mig, och längre ska man helst inte ha den för att garantera vitamin innehållet!
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • mmm
      • June 2004
      • 901

      #3
      Vet inte riktigt hur stort du menar med Big Pack och vilka sorter du är ute efter. Men om du menar riktigt stora förpackningar så kolla på de tyska butikerna, t.ex. www.aquaristikshop.com och www.aquaristic.net. Där kan man t.ex. köpa 10 liter TetraMin för under 300 kr, eller 4000 TabiMin (har ingen koll på vilka maltabletter som är bra ) för strax över 300 kr. Portot blir i och för sig ganska högt, men jag tror ändå det lönar sig...
      /Mattias

      Kommentar

      • lenis3
        • June 2004
        • 2254

        #4
        en vanlig liten burk JBLS maltabletter för 130 spänn räcker typ 2 veckor hemma hos mig! förstår att du vill ha big pack.
        Jag tror det var såna jag köpte sist
        -> Tropical Algae Wafers Spirulina 1 kg 1 kg 260,00

        på pwss.nu
        Min zoon
        Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          #5
          Eller så kollar du med en affär om dom inte kan beställa hem storpack åt dig till hyfsat pris
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • Azur
            • March 2003
            • 12946

            #6
            Fast det är inga problem att handla från Tyskland. Har handlat därifrån fyra fem gånger nu, har aldrig haft några riktigt dåliga erfarenheter. Leveranstiden har några gånger blivit irriterande lång, första gången gjorde jag missen att inte betala via kontokort utan via överföring från svensk bank - och det är häpnadsväckande svindyrt) och två gånger har en firma skickat fel foder, men det är allt.

            Aber es hilft, wenn du ein bisschen Deutsch sprechen kannst, för deras engelska är som regel riktigt dålig.

            Allt enligt min personliga erfarenhet, förstås. Your mileage may vary etc.
            Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

            Kommentar

            • Mr_Sthlm
              • June 2003
              • 9

              #7
              He he ja samma här riktiga gamar om man har ett gäng stora malar..

              Kommentar

              Arbetssätt...