Köpa nytt akvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PredragS
    • September 2008
    • 26

Köpa nytt akvarium

Tänkte skaffa ett akvarium på runt 120 liter.
    Vill ha ett snyggt, med bra ljus och bra rening/pump/innerfilter (VIKTIGT), gärna ett bottenfilter!
    Finns det några bra paket man kan hitta? Eller kan ni rekommendera något specifikt märke eller modell på de saker jag söker? Alltså, bra akvarium (med lampa och lock givetvis!) och väldigt bra rening.
    Har nämligen ett nu, och det samlas rätt mycket bajs o skräp på botten som jag inte kan få upp så lätt. Finns det något tips på hur man kan göra?
  • moi
    • November 2008
    • 213

Ursprungligen postat av PredragS
    Tänkte skaffa ett akvarium på runt 120 liter.
    Vill ha ett snyggt, med bra ljus och bra rening/pump/innerfilter (VIKTIGT), gärna ett bottenfilter!
    Finns det några bra paket man kan hitta? Eller kan ni rekommendera något specifikt märke eller modell på de saker jag söker? Alltså, bra akvarium (med lampa och lock givetvis!) och väldigt bra rening.
    Har nämligen ett nu, och det samlas rätt mycket bajs o skräp på botten som jag inte kan få upp så lätt. Finns det något tips på hur man kan göra?
    du kan hitta på zoo butiker där du bor de bruka ha paket priser som innehåller pump lock belysning dopvärme men det bruka inte finnas non botten filter med såna paket du få köpa separat men en sånt paket 120 lit akvarie skulle jag gissa runt 800 kr jag skulle rekomendera herkuleszoo i gbg

Kommentar

Arbetssätt...