Vad tycker ni om plastväxter? någon som använder plastväxter?
Plastväxter
Kollaps
X
-
Plastväxter kanske inte ser så snygga ut men de är bra ifall du har fiskar som äter upp riktiga växter, men om du vill ha riktiga växter och har fiskar som äter växter så kan man köpa hårdbladade växter i en vanlig akvariebutik. Det är bara att fråga någon personal.
Jag har slöjstjärtar som äter riktiga växter men då köpte jag hårdbladade och det funkar hur bra som helst.
// SofieBLOGGEN: www.nyponflicka.devote.se
61L med paletter, 310L tomt, Simon min lilla kisse.
Jag saknar min älskling, Baloo! Hoppas du har det bra i hamsterhimlen.Kommentar
-
Jag har en plastväxt i mitt ena akvarium. Den är ganska fin och röd/orange. Det passar ganska bra för att det lyser upp akvariet. Och om man har den i lite skymmundan så syns det inte att det är plastSöker silvermollysOch andra levandefödare50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.Kommentar
-
Hur många vill på allvar gå omkring och stila med en fejk rolex på armen?
Det som kanske skulle imponerar på andra skulle istället påminna en själv om att "titta vad fin min plastväxt är idag"
Kan bara se ett användningsområde och det är om man har en miljö som omöjlig gör växter samtidigt som fiskarna behöver gömställen..Kommentar
Kommentar