Stort pelarakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • No Ak
    • December 2006
    • 108

Stort pelarakvarium

Jag söker ett riktigt stort pelarakvarium, mest intressant att den är hög nog (inklussive möbel och lock).

aquastyle har ett fint 326L cylindriskt, den är kanske inte stor nog.

Ge mig förslag på olika runda, 4-kantiga, 5-kantiga, 6-kantiga osv osv.

Tack
  • Sacrium
    • February 2004
    • 672

Kan tänka mig att det blir skapligt dyrt. Ju högre du har desto tjockare glas och dyrare pris. Är inte det avskräckande så borde väl en glasmästare kunna sno ihop ett åt dig precis som du vill ha det.
    http://www.purevolume.com/themiddlefingerproject

Kommentar

• mayday
      • November 2005
      • 2085

över 70 högt o du måste skaffa högtrycks natriumlamper om du ska ha växter
      ljuset tränger inte ner annars hadde ett som va 70 högt totalt omöjligt med växter

"Never underestimate the power of stupid people in large groups."

Kommentar

• fredd
        • February 2007
        • 3360

om du bor i gbg kan du alltid kika in på Tropakvariefiskimport, han har en större model av pelar akvarium tillsalu. Har för mig det kostade 4-5.000kr.
        www.frfoto.tk

Kommentar

• No Ak
          • December 2006
          • 108

Ursprungligen postat av wicked1
          om du bor i gbg kan du alltid kika in på Tropakvariefiskimport, han har en större model av pelar akvarium tillsalu. Har för mig det kostade 4-5.000kr.

låter intressant wicked1, jag har väldigt långt till gbg. har du några mått på den eller kanske en bild rent av. en länk kanske?

det är inte viktigt att karet är djupt med vatten, för möbeln kommer sig inte till rätta där den skall stå om den är låg.

Kommentar

Arbetssätt...