Manne / Dom är onekligen läckra, men dyra och det är som du säger att dom är ganska höga.
Min dröm är ett 640 l Rena men det finns tyvär ingen plats för detta med nuvarande boende och inte pengar heller för den delen men jag söker som dig efter erfarenhter och synpunkter på Renaakvarium men dom verkar inte vara så vanliga kanske pga priset.
PWSS hade bra pris på dessa men dom verkar ha slutat sälja dom, kanske någon vet var man hittar bästa pris på dom.
Healena / Jag har ochså ett sånt med spegel i baksidan, dom är snygga och det var det lilla karet som orsakade mitt återfall i akvaristiken och nu ett par år senare så sitter jag med 7 st akvarium.
Healena / Jag har ochså ett sånt med spegel i baksidan, dom är snygga och det var det lilla karet som orsakade mitt återfall i akvaristiken och nu ett par år senare så sitter jag med 7 st akvarium.
Hehe...ja så kan det gå
Spegeln fick jag täcka över med en såndär svart billig klippimitationsbagrund (kampfisken Nemo gillade inte "rivalen"), men jag tycker det är attans så snyggt ändå!! Så ja - jag är helnöjd!
Kommentar