Är det okay att använda det elller är det giftigt? En av filter delarna föll av men jag kan tejpa ihop den men märker att bommuls tejp (det som säljs i apoteket) tappar fäste i vatten så behöver något starkare.
Silvertejp i akvariet
Kollaps
X
-
-
.
Förresten är eltejp samma sak som silvertejp?"Jag är nybörjare" Så det blir mycketmen när allt funkar så
"
Kommentar
-
Det är inte samma sak.Hade hellre kört med eltejp har det på en massa saker i mina karMvh.PatrikKommentar
-
Det bästa är givetvis att värma den saken det berör och sen forma det efter behag om det misslyckas så är det bara att värma det igen med hjälp av en tändare.Mvh.PatrikKommentar
-
Nej, "silvertejp" eller "Byggtejp" heter egentligen "Gaffatape" och är som namnet säger en vävtape med silvrig yta, och "eltejp" är en smalare elastisk plasttape som finns i olika kulörer..Kaniniska hälsningar
ShiloKommentar
-
Köpte akvarium silikon i clas ohlson. Är det okay att ta hur mycket som helst eller finns det nån gräns? La den på grejen som skulle fogas, hur lång tid tar det innan det blir fast och hur lång tid ska jag lägga den i vatten innan jag kan lägga in den i akvariet igen?
MVH
T86"Jag är nybörjare" Så det blir mycketmen när allt funkar så
"
Kommentar
-
räkna med 24h så é du safe.
ta sålite som du behöver, varför söla..?Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
Kommentar