Hej jag ska sätta fast en rot på en BTN modul och sen sätta en rot framför utblåset så det inte blir lika mycket ytcirkulation och så att malarna har ett ställe att sitta på och ha det gött. Roten kommer också skymma utblåset lite grann.Nu undrar jag om jag kan slå i två spikar i ena änden och böja dem så man hänger den längst upp på BTN modulen.Spikarna kommer väl att rosta? Finns det speciella spikar som kan vara under vattnet eller kan man behandla dem på något sätt.Mvh Marcus
Spik
Kollaps
X
-
Spik
450L
5 Geophagus sp.Tananaco venezuela
1 Geophagus sp.Araguaia OrangeCFProximus
1 L 204 1 L106 1 L240 1 L27 1 L18Taggar: Ingen -
Okej men det finns inget i dem som är skadligt. Man kan ju inte fråga om sånt hos dem det har inte dem någon aning om skulle jag tro.
Mvh Marcus450L
1 L 204 1 L106 1 L240 1 L27 1 L18Kommentar
-
en fluga gör ingen sommar, två spikar sabbar inte ett akvarium (om du inte drar dom genom glaset)Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ok det är ingen fara om dem skulle rosta då. Nej får hoppas att jag träffar rätt.
Mvh Marcus450L
-
Ursprungligen postat av KockfrallanOk det är ingen fara om dem skulle rosta då. Nej får hoppas att jag träffar rätt.
Mvh MarcusAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Okej då får man åka runt i olika butiker och leta efter någon rot som man vill ha och passar. Tack för svaren, mvh marcus450L
-
köper du rostfritt ska de va klass A4Kommentar
Kommentar