Nu är det ungefär 3 månader sen jag bytte upp mig till ett 250 liters kar men har redan blivit sugen på att skaffa ett större, tankarna går då kring 540 eller 720 liter. Ska bara höra vad hyresvärden säger, jag tror det ska vara betongbjälklag i kåken och då borde det inte vara några problem.
Jag har tänkt att köpa ett helt nytt kar för att slippa eventuella repor och omsilikonande som jag inte tycker är speciellt spännande.
Märken jag kikat på är Dala/Zooline och Ocean, dom är ju ungeför likvärdiga i pris men kvalitetsmässigt vet jag inte hur det är att jämföra dom två med varandra. Mitt 250L är ett Dala kar och det är jag väl visserligen nöjd med men jag skulle vilja veta vad ni andra tycker.
Finns det rentutav några andra vettiga alternativ till en rimlig peng?
Jag har tänkt att köpa ett helt nytt kar för att slippa eventuella repor och omsilikonande som jag inte tycker är speciellt spännande.
Märken jag kikat på är Dala/Zooline och Ocean, dom är ju ungeför likvärdiga i pris men kvalitetsmässigt vet jag inte hur det är att jämföra dom två med varandra. Mitt 250L är ett Dala kar och det är jag väl visserligen nöjd med men jag skulle vilja veta vad ni andra tycker.
Finns det rentutav några andra vettiga alternativ till en rimlig peng?
Kommentar