Montera bort stag i aluminium kar?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • e-bear
    • October 2003
    • 55

Montera bort stag i aluminium kar?

Hej!
    Jag funderar starkt på att trycka ner en "btn" bakgrund i mitt aluminium kar.. problemet e att det sitter stag över karet...men jag misstänker att dom går at skruva loss då de sitter med små skruvar (dock ingen skåra, utan bara ett litet hål) nån som vet hur jag ska få bort stagen? skulle bli jätte glad om ngn kunde hjälpa mig

Mvh e bear
    540l Golden,3Blå delfinciklider ett par Red top lithobates och en mängd Maingano

och snart 250l prinsessor
  • Torstensson
    • June 2002
    • 1964

Stagen brukar vara popnitade fast. Så töm karet å fram med borrmaskinen, efteråt är det bara att popnita fast staget igen..

Komma på www.on-the-rocks.se för att få tips om hur du monterar din bakgrund!

Lycka till...

Kommentar

• e-bear
      • October 2003
      • 55

Tackar tackar! Vist var dom popnitade.. så nu har jag ordnat med nitare o borr iallafall så bakgrunden ska snarast ner!
      Att jag inte fattade de själv..men men som tur är så finns de ju hjälp här på zoopet..
      En annan fråga ang ämnet : finns det plats till ett innerfilter plus utblås/insug så att det fungerar dugligt.. har inte riktigt fåt det bekräftat på Btn;s sida (även om dom sa att de va gott om plats.

Mvh
      540l Golden,3Blå delfinciklider ett par Red top lithobates och en mängd Maingano

och snart 250l prinsessor

Kommentar

• vargen
        • April 2004
        • 120

plats? det är ju som nästan det dom är till för.. står utmärkt skrivet om detta på den där sidan.
        "We are known by the tracks we leave behind.."
        http://umea.akvarieforening.se

Kommentar

Arbetssätt...