Senast redigerad av Kjell Fohrman; 10 February 2011, 17:49.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kan ju nämna att på denna lista ( ringde alla utom sth- regionen) var det ingen som hade kunskap o en som hade en 230l balja..GA var flyttad till Holland så ingen tyckte det var kul nu med dessa fina akvarium tyvärr då där är mindre avans pga frakter verkar som pengar styr vilka akv som finns tillgängliga o inte kvalitet.. letat Akvastabil ÅF i södra Sverige men det är ju döfött så jag ska lägga ut ef-lysn här.. för att googla är kört
Mvh Wiffe
Senast redigerad av wiffe; 12 February 2011, 23:28.
Cayman 110 scenic - Trendy .. Gäddciklider o L-Malar..
Jag har hört att de butiker som haft dem sålt ut sina kar och har valt att lagerföra annat av olika anledningar.
Kan nämna att det är det bästa akv jag haft (åled 540,juwel vision260 bla) kraftig bänk bra pump, bra mått o lättskött med fina värden och såklart kanonfint men det är klart att feta avanser på polski baljor drar och dom ser likadana ut för dom flesta... bara mitt kar ligger på 9400:- enl en åf jag frågade igår det får man 2st kompletta juwel 260vision för !! o dom känner alla till så..
Mvh Wiffe
Senast redigerad av wiffe; 12 February 2011, 23:31.
Cayman 110 scenic - Trendy .. Gäddciklider o L-Malar..
Kommentar