... och hon ägde... till Brödraskapets stora förundran .
Vad var det för en prickig sak? Komma raka vägen från tomtens julklappsverkstad och flytta in hos? Får hon vara här, matte??? MATTE... Hallå? Får hon det ?

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldaett.jpg
Visningar: 1
Storlek: 217,3 KB
ID: 2343782
"Zelda - nepp, hon kommer inte från något dataspel heller! - utan KKS i Löddeköpinge."



Gossarna begrep ingetting, utan förföljde henne för att få lukta på henne både här och mest DÄR... men det bekom inte lilla fröken på upptäcktsfärd. Besynnerligt, tyckte bröderna med LilleMannen i spetsen.

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldasju.jpg
Visningar: 1
Storlek: 220,7 KB
ID: 2343783
"Gäller att läsa det finstilta! Får gamla fula gubbar verkligen lukta flickor under svansen? "


Klicka på bilden för större version

Namn: zeldafem.jpg
Visningar: 1
Storlek: 225,4 KB
ID: 2343784
"Hum... undra om svaret finns på nätet ?"


Klicka på bilden för större version

Namn: zeldatvå.jpg
Visningar: 1
Storlek: 226,4 KB
ID: 2343785
"Oj oj... så trött man blir av att sitta framför datorn! Tror jag måste sova nu ..... zzzz"



Zzzzz ... ett stort gult monster trampa nästan på lilla mig, ju ! MOOOOOORRRRRRRR , sa jag, och kan ni tänka er; HAN TRILLADE NER !

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldaåtta.jpg
Visningar: 1
Storlek: 243,2 KB
ID: 2343786
"Han blev rädd för lilla mig "


Hi hi... funkade att morra på de andra oxå, för då slutade de lukta på mig DÄR... och höll sig på en halv meters avstånd. Faktum är att de tappade aptiten... så jag fick nästan all mat själv .

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldatre.jpg
Visningar: 1
Storlek: 199,9 KB
ID: 2343787


Finns bara ett problem, en sur gubbe som heter Smockan som svär (fräser) åt mig. Fast å andra sidan svär han åt allt just nu, tillomed matbetjänten... Konstig typ, han nåtte ha dåliga nerver eller nått...

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldasex.jpg
Visningar: 1
Storlek: 258,4 KB
ID: 2343788
"Ingen smocka inom synhåll "


Ha det bra, så hörs vi...

Klicka på bilden för större version

Namn: zeldafyra.jpg
Visningar: 1
Storlek: 174,8 KB
ID: 2343789
ZELDA