Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Mats Bryzell

1. Fiskfnatt

Min gode vän, den fenomenale gitarristen Mattias ”IA” Eklund, har inte det minsta intresse av gamla (värdefulla) gitarrer. Han bryr sig inte ett spår om vad gitarren heter, bara den funkar för hans behov. Jag däremot är en gitarrsamlare av klass och rang och kan gå runt på mässor och bara njuta av gamla godingar. Nuförtiden är det dock svårt att köpa något, därför att det kostar för mycket pengar – tur då att jag hunnit köpa en del gitarrer då det ännu var humana priser. Jakten på diverse gitarrer ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. En dag på jobbet

Jag tänkte det kunde vara kul att slänga in något i bloggavdelningen. Här kan man ju berätta och skriva lite grejer som inte har någon relevans i forumet, eller möjligtvis sådant som inte direkt passar i de olika kategorierna.

Jag har ju tänkt att göra en make-over i mitt 960-kar, där det för närvarande går Tanganyikaciklider. Tanken var först att behålla de Troffar som är några av innevånarna – men på grund av att det faktiskt, hur knasigt det än kan låta, har blivit en något trist ...
    Kategorier
    Okategoriserat

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB