Som ni kan se på "Första sidan" så finns det nu möjlighet att ansluta sig till ZoopetPlus/Gold.
I denna tråd kommer vi kontinuerligt att rapportera vilka som ansluter sig och hur många det är som har anslutit sig.
Har ni några frågor om ZoopetPlus/Gold kan ni också ställa...
11. Övrigt
Kollaps
2921 resultat på 0,0476 sekunder.
Nyckelord
Medlemmar
Taggar
-
Anmälan till Zoopet Gold
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 13 December 2010, 20:07.- Fastnat
-
Jag är nog blind men jag hittar inte pg eller bg nummer för betalning. Eller skickar ni hem det? -
Du kommer att fÃ¥ en faktura via mail inom nÃ¥gra dygn - det stÃ¥r det ocksÃ¥ pÃ¥ det svarsmail man fÃ¥r direkt efter att man anmält sig.Lämna en kommentar:
-
Tack för svaret!
SÃ¥g det när jag till slut vÃ¥ga skicka iväg den =)Lämna en kommentar:
-
Vi får se imorgon (när jag kommer till jobbet) om du hann först, eller om någon annan var snabbare
Lämna en kommentar:
-
Jag ska vara först om jag så ska gå upp klockan fem på morgonen *s*
Så det går att logga in på den nya sidan redan nu?
Och i sÃ¥ fall hur? Eller är det bara att logga in sig som vanligt?Lämna en kommentar:
-
-
kommer det komma en zoopet-plus medlems tidning t.ex nÃ¥tt liknande NCS har?Lämna en kommentar:
-
Så nu har jag anmält mig oxå men det känns lite fåningt att pynta nu inom 10 dar om det först ska funka från 1/1 -05 eller ?
// MatteLämna en kommentar:
-
-
Zoomi > Nej. Du kan läsa om vilka funktioner som ingår.
http://www.zpet.se/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemi d=57
drd > Fast grejen är väl att man inte behövde anmäla sig än om man inte ville. De...Lämna en kommentar:
-
-
Klappat och klart! Man kanske hamnar bland topp tio iallafall?
Lämna en kommentar:
-
Usch, jag var tvungen att vänta flera timmar (dvs hela natten) innan jag kunde frÃ¥ga om jag fick lÃ¥na "gubbens" konto för att betala... för jag har inte den funktionen pÃ¥ mitt konto... NÃ¥ja, han tyckte att 225kr va en fjuttsumma (hans ord, inte mina!) som han tänker...Lämna en kommentar:
-
Jag borde nog varit bland de första, men inget mail har kommit än... :/
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: