Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Tack för det Nando

//Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Hoppas allt är väl med dig och dina kar Inger!

Kommentera

Jadå allt är bara bra Nando, det är lite trist för ingenting händer i karen. Jag har väntat på att curvisarna skulle leka men icke, bara räkorna förökar sig hej vilt. Kanske beställer jag ett par A. borellii idag till 54-literskaret, där finns fortfarande bara sex små rasboras. Jag tycker att karet är för litet för två honor.
        Egentligen skulle jag vilja ha dessa apisar i 144L, men vet inte hur dom funkar med curvisarna. Borelliisarna är ju lite försiktiga av sig så nog bäst att dom får gå i 54L.
        Lite uppdatering i min ödetråd blev det i alla fall tack vare dig

//Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Vad trevligt med en uppdatering! Borellisar vore ju kul - det är väl något av en favorit i repris för dig?

Kommentera

Ja, en favorit i repris, så är det Nando

//Inger

Kommentera

Blev det några borellii?

Kommentera

Ja, jag är också nyfiken!

Kommentera

Jepp det blev ett par väldigt små och väldigt blyga, det är bara honan som visar sig ibland - hanen ser jag knapp röken av, men det får ta sin tid .
                  En ny medlem i familjen visar stort intresse för mina kar, han heter Ragge

Kommentera

Dom kommer sig snart!
                    Tyvärr kan jag inte se bilderna...

Kommentera

Nu då?? Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_1203.JPG
Visningar:	66
Storlek:	142.9 kB
ID:     	2423945Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_1202.JPG
Visningar:	62
Storlek:	140.9 kB
ID:     	2423946Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_1205.JPG
Visningar:	60
Storlek:	139.6 kB
ID:     	2423947

Kommentera

Sådärja!
                        Åh, vilken vacker katt!

Kommentera

Stort mega smajl

Älskar katter...
                          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                          http://www.youtube.com/user/c90368
                          /Maths

Kommentera

Den mest nyfikna varelsen jag har varit med om - en fyra månaders liten tyrann som ger oss massor av glädje

//Inger

Kommentera

Vilken söt katt! Grattis till busungen (och till borelliisarna)!

Kommentera

Jag skrev lite tidigare att jag knappt sett till min nyinköpta Borelliihane, idag hittade jag honom död, väldigt tråkigt

//Inger

Kommentera

Sparar...
                                X