Universeum. Bilder+Filmer.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Universeum. Bilder+Filmer.

    Jag hoppas detta är rätt kategori för att posta lite bilder och filmsnuttar från Universeum...
    Idag sken solen riktigt tjusigt, men med solen kom Katrinas storasyster insvepandes och gjorde all utomhusaktivitet omöjlig - så jag och A-K passade på att dra in till stan och gå på Universeum, en pärla här i Göteborg. Jag tog lite bilder och filmer och tänkte det kunde vara kul att dela med mig av några av dom. Kanske kan det vara lite kul för de som ännu inte varit på Universeum att kolla in en bråkdel av vad som finns att titta på där.
    Det var otroligt mycket folk på plejset och det var svårt att komma fram till burkarna för att ta kort, dessutom var rutorna väldigt smutsiga (på utsidorna) så det var ibland svårt att få till hyfsade bilder. Det är reflexer i rutorna på de flesta bilderna och många är suddiga - det var liksom ingen tjalle att stå där och ställa in kameran, utan jag fick knäppa så gott det gick...
    Nåja, det här är inte bilder tänkta för fototävlingen utan bara ett litet axplock från dagens utflykt.





    Bifogade filer
  • NIC
    • January 2008
    • 5121

    #2
    Toppklass Mats!!!!!

    http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #3
      Ursprungligen postat av NIC
      Toppklass Mats!!!!!
      Thanx, Bro!

      Kommentar

      • JLi
        • December 2004
        • 773

        #4
        WOW. Måste besöka stället nästa gång jag kommer till Göteborg, om det blir någon nästa gång.
        h. Johan

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          #5
          Ursprungligen postat av JLi
          WOW. Måste besöka stället nästa gång jag kommer till Göteborg, om det blir någon nästa gång.
          ...skall du aldrig mer besöka Götet...?

          Kommentar

          • JLi
            • December 2004
            • 773

            #6
            Ursprungligen postat av MaxB
            ...skall du aldrig mer besöka Götet...?
            Det vet jag inte. Har inga planer direkt, jag bor ju en bit ifrån men jag har besökt Göteborg en gång
            h. Johan

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              #7
              Jag måste ju helt enkelt ha risgrynsgröt i hela hôvvet... men här är några till...
              Bifogade filer

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                #8
                Det ser helt OK ut, något man bör besöka till vintern tror jag nog!
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  #9
                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Det ser helt OK ut, något man bör besöka till vintern tror jag nog!
                  Jaaahh! Där kom Ansjomannen! Gôtt att se dig broder - du är alltid med i trådarna, någonstans - härligt!

                  Kommentar

                  • Frisen
                    • July 2009
                    • 36

                    #10
                    Hmmm, ska nog trots allt följa med sambon och barnen när de ska till Götet om ett par månader.....

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      #11
                      Ursprungligen postat av Frisen
                      Hmmm, ska nog trots allt följa med sambon och barnen när de ska till Götet om ett par månader.....
                      Klart du skall! Det finns mycket mer på Universeum (och resten av stan) att kolla på, än vad sketbilderna visar!

                      Kommentar

                      • c90368

                        • September 2006
                        • 5973

                        #12
                        Inget besök planerat till Sveriges framsida denna sommar tyvärr.

                        Får leva på minnen från förra året!

                        Bra jobbat med bilderna Mats
                        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                        http://www.youtube.com/user/c90368
                        /Maths

                        Kommentar

                        • myslas
                          • February 2008
                          • 672

                          #13
                          Hmm, kanske skulle åka dit och fiska upp några spetsnosar eftersom jag inte hittar några till salu någonstans.

                          Skämt åsido, blir inget besök till Göteborg närmsta tiden men nästa gång jag är där ska jag se till att ta en tur till Universeum. Trevliga filmer och bilder.

                          Kommentar

                          • Johanski
                            • February 2007
                            • 3044

                            #14
                            Jag ska ju faktiskt ner till göteborg första veckan i Augusti! Då planeras ett universeumbesök. Väldigt frestande bilder och filmer, MaxB!

                            Kommentar

                            Arbetssätt...