Problem med att spara redigerade meddelanden.

#1 - 29 oktober 2014 15:26
Är det bara jag som har problem med att redigera meddelanden? Ofta när jag klickar på "spara" när jag håller på och redigerar ett meddelande, så händer inget, utan jag måste klicka på "refresh" och då funkar det att spara det redigerade meddelandet.
#2 - 29 oktober 2014 15:29
Shepard skrev:
Är det bara jag som har problem med att redigera meddelanden? Ofta när jag klickar på "spara" när jag håller på och redigerar ett meddelande, så händer inget, utan jag måste klicka på "refresh" och då funkar det att spara det redigerade meddelandet.

nej jag får kopiera, starta om sidan o klistra in när jag ska redigera ^^
#3 - 29 oktober 2014 15:46
blaze1337 skrev:
nej jag får kopiera, starta om sidan o klistra in när jag ska redigera ^^

Så det funkar inte att klicka på refresh för dig?
#4 - 29 oktober 2014 15:49
Shepard skrev:

jo asså refreshar jag sidan så måste jag skriva in allt igen
#5 - 29 oktober 2014 15:53
Shepard skrev:

jo asså refreshar jag sidan så måste jag skriva in allt igen går ej o trycka på spara knappen om man redigerar om jag ej trycker upp sidan igen eller refreshar som du skriver o går in i redigera igen
#6 - 29 oktober 2014 15:55
Ja, det måste jag också, om jag minns rätt. Men har för mig att sidan autosparar med jämna mellanrum, och då kan man klicka på en knapp så man får tillbaka det man skrev vid senaste autosparningen.

Jaja, det verkar hur som helst inte vara bara jag som har problem med redigering av inlägg då.
#7 - 6 november 2014 18:50
Om problemet nu ligger i Zoopets ände, går det att göra nå't åt saken? Det är milt irriterande [:-5]
admin
Christian Alfredsson
#8 - 6 november 2014 20:28
Jag skulle behöva veta mer om din dator. Kan du maila mig på [email]christian@zoopet.com[/email] så tar jag gärna emot felrapport och vi kan felsöka lite ihop
#9 - 6 november 2014 20:35
Vad jag förstår är jag inte den enda som har problemet. Det är inget oöverstigligt problem, bara lite krångligt när det inte händer nå't första gången. Bör ju vara nå't lurt på sidan då?
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 6 november 2014 21:03
Det funkar på samma sätt här. Dvs man kan inte redigera direkt efter man har lagt in ett inlägg
#11 - 6 november 2014 21:04
Jag har problemet på jobbet, men inte på min privata laptop. På den kan jag redigera och spara direkt.

Annons