[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Hej![/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Har 2 stycken Fjärilsciklid electric Blue, och dessa har jag haft va 3 veckor, och nu på sistone så har den ena blivit grå/svart och tappat färg...ungefär som en Diskus vid sjukdom. Jag har 25 grader, jag byter hälften av vatten varje lördag, då jag har mycket fisk (Har 240 liters juwel akv.)[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Vid vattenbyte: [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Byter ca hälften av vattnet.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Har i Easy lifes vattenberedningsmedlet. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Har i salt (har hört 1 matsked per 50 liter vatten) men har mindre, ingen överdosering.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Sen efter några timmar har jag i easy lifes gödning och senare näringen.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Dom är mycket vid botten just nu och ligger mest där?? [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Jag har inte upplevt nåt sådant med mina fiskar innan... har mycket växter och pinnar och stenar...[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Ps. Behöver ett större akv....hehe... =9[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Jag matar Matar med: Färgflingor, cyclops, räkmix och tinade gröna ärtor utan skal, röda och gröna maltabletter detta varierar jag i veckan.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]Dessa har jag idag. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#3e3e3e][FONT=Tahoma]5 st Praktbotior (4 st är mellan 6-7 cm, + en 1 mindre)[/FONT][/COLOR]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]ca 25 neontetror[/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]5 Black Molly (dom ska förmodligen en vän få)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]2 st Fjärilsciklider (Electric Blue)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]5 st siemesiska algätare rossochelus Oblongus [/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]1 antricitrus mal ca 5 cml[/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]1 Gibbiceps mal ca 18 cm [/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#3e3e3e]1 Mal Golden Nugget Pleco ca 5-6 cm[/COLOR][/FONT]