Hej
Skall på bilresa i norra Tyskland.
Var finns det bra och stora akvarieaffärer?
Några rekommendationer?
					Skall på bilresa i norra Tyskland.
Var finns det bra och stora akvarieaffärer?
Några rekommendationer?

Har du lite tid att maila innan så borde jag ha lite tips på ställen man annars inte kommer till, men det vågar jag inte lova (mycket papper i högarna här). Vi har varit hos både grossister, privata odlare och importörer med akvarieföreningen. Lite lättare om man kommer fler bara, då är de säkrare på att kränga mer.
 Har du lite tid att maila innan så borde jag ha lite tips på ställen man annars inte kommer till, men det vågar jag inte lova (mycket papper i högarna här). Vi har varit hos både grossister, privata odlare och importörer med akvarieföreningen. Lite lättare om man kommer fler bara, då är de säkrare på att kränga mer. Tyskland är ändå Tyskland, alla märkliga hobbys moderland, så det går att göra fynd året runt.
 Tyskland är ändå Tyskland, alla märkliga hobbys moderland, så det går att göra fynd året runt. 

Bäst du kollar sortiment och adresser på nätet, jag har fortfarande inte hitta mina papper. Zoo Zajac minns jag att vi besökt, men minns inte något intryck därifrån. Kommer ihåg att polarna tyckte att de hade taskigt fiskutbud bara.
 Bäst du kollar sortiment och adresser på nätet, jag har fortfarande inte hitta mina papper. Zoo Zajac minns jag att vi besökt, men minns inte något intryck därifrån. Kommer ihåg att polarna tyckte att de hade taskigt fiskutbud bara. 
Kommentar