för att få fisken att trivas, som du säger är det viktigaste, skall du helst inte använda växter, eftersom det inte hör hemma i deras naturliga miljö. jag har ingen personlig erfarenhet av just denna fisk men jag antar att den fixar sina grottor själv, som de flesta andra malawi. som hannesc var inne på kan du bygga ett stenröse, det är aldrig fel. fisken kommer att fixa grottorna själva. om du vill få fisken att trivas och efterlikna deras naturliga miljö skall du inte använda alltför ljus inredning. mitt tips är att ta vanlig grå natursten, det brukar bli bäst enligt mitt tycke. jag vet ju inte hur mycket du hade tänkt att lägga ner på karet, men en bakgrund tycker jag du saknar, det skulle värkligen förgylla karet ;)
så mitt tips får väl helt enkelt bli att fixa lite vanlig gråsten att både sprida ut, och bygga ett eller ett par stenrösen med, hälst längs baksidan av akvariet. sedan skulle nån slimline, btn eller btn-liknanade bakgrund sitta fint. sanden skulle du kunna behålla till viss del, men du kan ju späda ut den med förslagsvis blästersand på vissa ställen. lycka till då!
tack för mig ;)