500L (Shark tank)
Kollaps
X
-
Nä sandish.
Du har fint akvarium.
Du har fina fiskar.
Men du har inga hajarKommentar
-
Din länk funkade inte...
men visst fan påminner paroonhajen om en haj
blanda inte ihop de olika arterna bara... finns en del olika
jag pratar om Pangasius sanitwongse, den som jag har länkat till500L Monster Tank
1st Paroon haj
3st Påfågelciklider (Oscar)
1st Gibbicep
1 st Redtail Catfish
Kommentar
-
Jag är ingen haj expert, men jag tycker de ser mer ut som en mal än en haj.Theres a fine line between "hobby" and "mental illness".Kommentar
-
Kommentar
-
Nej det är klart tydligt en haj, det är till och med ett salt kar den är i, jag menade paroonhajen den ser ut som någon typ av catfish, den kan nog vara släkt med hajar, fast hundar och björnar ska visst också vara släkt :P
Men en björn är ingen hund.Theres a fine line between "hobby" and "mental illness".Kommentar
-
Hundar och björnar är mycket närmare än haj och paroon, som typ är "släkt" för att de har fenor...
Senast redigerad av DAHLBERG; 12 November 2009, 02:58.Kommentar
-
Ah, förstår inte varför de heter paroonhaj, kanske så vi sötvatten galningar kan leka med tanken att vi har hajar i våra kar :PTheres a fine line between "hobby" and "mental illness".Kommentar
-
Förstöra? Hur? Vad? Varför?
Ifrågasatte bara namnet paroonHAJ. Inget dumt om sandish eller hans kar: http://www.zoopet.com/forum/showpost...1&postcount=62Kommentar
-
Funderar på att införskaffa en jättegurami (Osphronemus goramy)...
Men är osäker på hur de kommer gå tillsammans med mina nuvarande invånare...
Har letat lite hastig på nätet, men hittar inget direkt om deras temperament... virrade även bort mig här på zoopet bland deras artbeskrivning
500L Monster Tank
1st Paroon haj
3st Påfågelciklider (Oscar)
1st Gibbicep
1 st Redtail Catfish
Kommentar
Kommentar