Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Som sagt det vore ju bra om någon kunde ta tag i detta och bestämma när och vad som skall göras på nästa träff.
    Själv försvinner jag ju nu 14 dagar till Teneriffa och kommer sedan när jag är tillbaka ändå att vara borta nästan alla helger de de kommande 2 månaderna så det är ingen mening att jag håller i det.
    När katten är borta dansar råttorna på bordet!! Jag tycker trots allt att det är kul om vi är många som träffas i Åled!! Vi brukar ju ha så mysigt med picknick och allt. Mitt förslag är att vi flyttar fram det två veckor, till den 17/3. Hur känns det, svider det eller kan man leva med det. Framför allt vem mer än mig är det som tycker detta kan vara kul?
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Jag hakar på!
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        Jag, Lennie, ongarna och ansjo skall till Åled den 17:e. Skall du med ? Vi ber vädergudarna om vackert väder, tar med oss lite egen picknick och fikar på Arnolds gräsmatta utanför affären. Tid? När de öppnar!!
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • cobra
          • December 2004
          • 1743

          Ok låter bra vi byter datum om det kan gynna deltagar antalet, så jag åker med då med...
          Fotosidan.se

          Kommentar

          • tummen
            • March 2005
            • 5199

            Ursprungligen postat av Lenmar
            Abselut!! Vi har alla varit blyga i början men nu har vi skakat av det och gått vidare!!
            Kan jag aldrig tro....
            Thomas "tummen" Wallén

            Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

            Kommentar

            • tummen
              • March 2005
              • 5199

              Ursprungligen postat av Lenmar
              När katten är borta dansar råttorna på bordet!! Jag tycker trots allt att det är kul om vi är många som träffas i Åled!! Vi brukar ju ha så mysigt med picknick och allt. Mitt förslag är att vi flyttar fram det två veckor, till den 17/3. Hur känns det, svider det eller kan man leva med det. Framför allt vem mer än mig är det som tycker detta kan vara kul?
              Just den helgen är jag antagligen i Tibro!kan ni inte tänka er att komma helgen före (eller kanske efter) istället, då kommer ni kunna få komma förbi mig på vägen därifrån och se lite bättre skötta akvarier än sist (mitt stora akvarium har t.ex fiskar i sig nu...), och fler räkor också!!!!!! För mig är alltså helgen 10-11/3 (och eventuellt 24-25/3) bättre....
              Thomas "tummen" Wallén

              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                För min del spelar det ingen roll, men å andra sidan har vi isf någonstans att fika om det regnar i Åled och ett hemma hos-besök är aldrig fel.
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • tummen
                  • March 2005
                  • 5199

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  För min del spelar det ingen roll, men å andra sidan har vi isf någonstans att fika om det regnar i Åled och ett hemma hos-besök är aldrig fel.
                  Ni är välkomna!
                  Thomas "tummen" Wallén

                  Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                  Kommentar

                  • muppins
                    • September 2002
                    • 1629

                    Jag kommer förstås (nära och bra denna gången ) om jag kan. Och för min del går det bra när som helst förutom helgen 10-11/3. (så både den 17:e och 24:e passar mig bra)
                    Senast redigerad av muppins; 19 February 2007, 14:55.
                    /muppins


                    Kommentar

                    • starman_
                      • March 2004
                      • 791

                      Anmäler mig med till åled. Nära denna gången ju. ansjo kommer med sina hembakade kakor

                      Kommentar

                      • Vic
                        • November 2006
                        • 1533

                        jag och Alcar hakar nog också på! jag ska upp till norrland den 31/3 men 17e ska nog gå!
                        Mvh Viktor


                        Apistogramma för hela slanten!

                        Kommentar

                        • Zone
                          • February 2004
                          • 680

                          Ursprungligen postat av Lenmar
                          Mitt förslag är att vi flyttar fram det två veckor, till den 17/3. Hur känns det, svider det eller kan man leva med det.
                          Det kan jag leva med, den helgen skulle passa mig bäst i så fall!
                          MVH.
                          Tommy.

                          Kommentar

                          • alcar
                            • April 2005
                            • 1398

                            Ursprungligen postat av Vic
                            jag och Alcar hakar nog också på! jag ska upp till norrland den 31/3 men 17e ska nog gå!

                            tyvär kan jag inte den 17 för jag ska på pingistävling
                            mvh alexander
                            min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=516459

                            Kommentar

                            • Marie J
                              • January 2004
                              • 10616

                              Jag kan den 31, men är i tunisien 17 och 24. 10 är jag osäker på om jag hinner pga arbetet. Annars hade det varit kul med ett Åledsbesök. Tänkte hälsa på bekanta där nere i så fall när man ändå är söder över
                              /Marie.

                              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                              Kommentar

                              • S_sund
                                • July 2004
                                • 1904

                                Ursprungligen postat av Marie J
                                Jag kan den 31, men är i tunisien 17 och 24.
                                Marie J till Tunisien och Kjell till Teneriffa, vad är det för fel på den svenska västkusten?
                                Det är ju extra mysigt så här års med vackert vår vinterväder, allt från ett par minusgrader till ibland flera stycken plusgrader. Har man riktigt tur kan man få se både regn och snöblandat regn som sveper förbi i de kraftiga vindarna. Jag menar vad är en ytlig solbränna mot en mer genomträngande blåfärgad och knottrig hy tillsammans med det klapprande ljudet av skakande tänder?

                                Förstår inte alls varför ni skall ut och resa....
                                450L Sydamerika, 400L Sydamerika, 240L Asien/Sällskap, 120L Slöjstjärt/Sällskap, 90L Sällskap
                                Min Blogg
                                För övrigt anser jag att Stenungsund bör ha en egen akvariebutik!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...