jag är ouppmärksam..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ettfettbranamn
    • December 2010
    • 3424

    jag är ouppmärksam..

    Var inget, hittade inte Amano-tråden med nya utseendet på forumet..
    Senast redigerad av ettfettbranamn; 12 August 2015, 19:24.
    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

    Normaliseringsprocessen..
    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    #2
    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    Var inget, hittade inte Amano-tråden med nya utseendet på forumet..
    När en trevlig person som du är helt osynlig ett tag så är det ju riktigt trevligt att "höra av" dig även om du endast informerar om din ouppmärksamhet.
    Hur funkar det med ditt kar?
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • ettfettbranamn
      • December 2010
      • 3424

      #3
      Ursprungligen postat av Bluewing
      När en trevlig person som du är helt osynlig ett tag så är det ju riktigt trevligt att "höra av" dig även om du endast informerar om din ouppmärksamhet.
      Hur funkar det med ditt kar?
      Hahaha.. jadu.. jag skulle säga att det är kanon faktiskt.. fiskarna börjar växa ur vilket har fått mig att sälja av en del.. Jag ska plugga 2 år nu så för första gången på länge känner jag mig helt stressfri.. det har är ju rätt skönt också då de fiskar jag generellt är intresserad av att eventuellt skaffa ligger utanför vad en student kan motivera ekonomiskt..

      Karet är faktiskt riktigt harmoniskt och inga större konstigheter.. 6 stora fiskar mindre och växtligheten blir bättre och bättre.. har en passionsblomma som klättrar ovanför karet också nu.. ja.. typ så..

      Så "bluewingigt" det blev.. du frågar om karet och får en uppdatering på allt.. kul egenskap det där..
      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

      Normaliseringsprocessen..
      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        #4
        Sånt gillas varmt [emoji4] Det värmer att du har det bra och att din växtsatsning funkar så bra.
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        Arbetssätt...