Jag är f#n störd.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Jag är f#n störd.

    Jag har drabbats av rc-sjukan. Sitter och tittar runt och dregglar på rc-sidor varje dag. Dregglar lite extra på två bilar som det är lägre pris på just nu. Tycker ena är nästan lite gullig! Jag ÄR f#n störd. Men har ju köpt nyligen så vad göra. Skit också. Min fru är orolig. Fast hon är iofs scrapsjuk. Måtte hon köpa något så kan jag smyga in att vi borde nog passa på snabbt men det räcker ju med en... Bara en till...
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO
  • Helene&Andreas
    • January 2009
    • 1336

    #2
    Ojojoj... Du är inte ensam... Har samlat på mig ett gäng bilar nu som ska renoveras...

    Kommentar

    • Jesper Broman
      • November 2012
      • 3445

      #3
      Själv slängde jag tre st rc-bilar idag som är barnens. Bilarna har behövt repareras i ett par år nu och idag så slängde jag dom på tippen då jag insåg att det aldrig kommer att bli gjort

      Edit: men visst låter det allt som att du har någon slags rc-störning haha
      Senast redigerad av Jesper Broman; 11 April 2015, 18:35.

      Kommentar

      • Sara1982
        • March 2005
        • 315

        #4
        Botade gubbens med att han fick välja mellan att sälja av om han skulle ha fler eller börja fixa chevan som står i verkstaden, han har inte haft tid att titta på sina rc-bilar men jag får en v8 att åka i 😀

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          #5
          Det var inte helt fel val att fixa till riktiga bilen ist och köra runt med. Men någon rc i lite mindre skala är lätt bära med och stoppa ner i bakluckan för t ex utflykt med korvgrillning och lite rc-körning.

          Sen kastar man inte bilarna, barnens t o m, bara sådär. Kanske någon nappat för billiga reservdelar på blocket? Men försent nu.
          Jag kanske skulle sätta fart på akvariumen och inte bara byttorna så vem vet.
          Har försökt få frugan att inse att perfekt födelsedagspresent åt hennes bror vore en bil. Vet att han vill ha en till så han har två rc-bilar. Jag har alltså även suttit och offrat mig och letat efter någon åt honom också på senaste tiden. Men blir väl presentkort på Hobbex för man måste tänka på vad det kostar kör hon med?
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • Sara1982
            • March 2005
            • 315

            #6
            Förstår hennes tänk, men måste erkänna att jag blev lite inspirerad av gubben så han har två fungerande metanolbilar och jag har en batteridriven 😁 räcker dock med dom leksakerna tycker jag

            Kommentar

            Arbetssätt...