Någon med erfarenhet från fiskfoder.com

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Stonefish
    • February 2006
    • 74

    Någon med erfarenhet från fiskfoder.com

    Undrar om någon har handlat och har erfarenheter av fodren som ci-tropic säljer på fiskfoder.com

    /S
    MVH Anders
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Vet inget om detta foder så det kan jag inte uttala mig om.
    Däremot är jag alltid lite skeptisk mot lösviktsfoder eftersom näringsvärdet alltid börjar försämras så snart en förpackning öppnas - hur snabbt är förstås beroende på hur det är förvarat.
    Så vet man inte om det just har packats av säljaren och att det efter förpackningen har förvarats torrt och svalt så tycker jag inte att man skall köpa det.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Stonefish
      • February 2006
      • 74

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Vet inget om detta foder så det kan jag inte uttala mig om.
      Däremot är jag alltid lite skeptisk mot lösviktsfoder eftersom näringsvärdet alltid börjar försämras så snart en förpackning öppnas - hur snabbt är förstås beroende på hur det är förvarat.
      Så vet man inte om det just har packats av säljaren och att det efter förpackningen har förvarats torrt och svalt så tycker jag inte att man skall köpa det.
      Bland annat just därför jag söker lite information av andra som har erfarenhet eller annan info om fodret :-)
      MVH Anders

      Kommentar

      Arbetssätt...