Kapa bräder/skivor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • rödtoppen
    • June 2006
    • 3148

    Kapa bräder/skivor

    Jag åkte iväg, glad i hågen, till hornbach och skulle köpa lite bräder till mitt projekt. Till min förvåning så kunde man inte få det tillsågat ( trots att de har en jättesåg ).
    Jag försökte själv att såga till några bräder med en handsåg men det blev ett katastrofalt resultat.
    På Bauhaus var det likadant, de sågar inte sådana småsaker.

    Till saken, kan man hyra ngn kapsåg och andra elektriska verktyg någonstans eller är det bara till att hosta upp x-antal tusenlappar för att köpa diverse maskiner till mitt projekt?
    / dtoppen /
  • Webo
    • August 2014
    • 1968

    #2
    Jadå. Finns många ställen som hyr ut maskiner. Cramo t.ex. Du kan söka på nätet eller på eniro.se efter hyrmaskiner så hittar du massor.

    Här t.ex. kan du se en del resultat: https://www.google.se/search?site=&s....3.UEyXo0pME4k
    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

    Kommentar

    • rödtoppen
      • June 2006
      • 3148

      #3
      K-rauta kapade bräder , kanske bra för andra Akvarister i Malmö att veta
      / dtoppen /

      Kommentar

      Arbetssätt...